Klopt het dat er een storing is met het mobiele internet op het netwerk van Simyo/KPN?
Ik kan momenteel (in Son) geen gebruik maken van de mobiele internetverbinding.
Bladzijde 1 / 1
Hoi dat kun je hier zien aan de hand van je postcode.
Hoi Vervoordeldonk,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je internet het niet doet! 😞 Er zijn in jouw postcode momenteel geen storingen. Heb je geen internetverbinding? Ik heb een reset voor jou uitgevoerd op je internetoptie. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Daarna hoort alles weer te werken!
Als dat niet werkt, wil ik je vragen om je APN instellingen door te nemen. Dit kun je doen met behulp van de Toestelhulp tool.
Mocht ook dat niet de oplossing blijken, raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en andersom. Zo komen we erachter waar 't probleem ligt!
@ Raytje: Dankjewel voor je hulp! :)
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je internet het niet doet! 😞 Er zijn in jouw postcode momenteel geen storingen. Heb je geen internetverbinding? Ik heb een reset voor jou uitgevoerd op je internetoptie. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Daarna hoort alles weer te werken!
Als dat niet werkt, wil ik je vragen om je APN instellingen door te nemen. Dit kun je doen met behulp van de Toestelhulp tool.
Mocht ook dat niet de oplossing blijken, raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en andersom. Zo komen we erachter waar 't probleem ligt!
@ Raytje: Dankjewel voor je hulp! :)
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.