Hallo,
Ik heb een IPad en een sim only abonnement incl internetbundel. Bij instellingen staat Internet in het buitenland aan maar ik kom niet op internet.
Kunnen jullie svp helpen?
Groet Edwin
Bladzijde 1 / 1
Staat (data) roaming ook aan? Dit doe je in de netwerkinstellingen van je ipad.
Yes, staat aan
Weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar je kunt de ipad even uitzetten, sim eruit, 10 minuten wachten, sim erin en weer aanzetten. Dit wil wel eens helpen.
Of proberen handmatig ipv automatisch een netwerk zoeken.
Of proberen handmatig ipv automatisch een netwerk zoeken.
iPad maakt ook verbinding met Orange en er staat 3G. Kom alleen niet online
Dat ligt dan denk ik aan het netwerk.. Probeer eens een andere te kiezen. Volgens mij is Vodafone in Spanje een aanbevolen provider.
Oké, ga dat proberen heb nu eerst de sim er 10 min uit
Helaas.. Sim er 10 min uit gehaald, uit gezet en geen verbinding
Vervolgens Vodafone geselecteerd, nu zelfs geen service meer
Vodafone is geen roaming partner hier in de UK, dus het zou me niet verbazen als KPN (Simyo) en Vodafone Spanje ook geen roamingvriendjes zijn... Dus toch maar een ander netwerk kiezen.
Het is gelukt met Orange, dank jullie wel!
Toch wel Orange... Heb je nog iets aangepast of werkte het ineens gewoon?
Orange geselecteerd ipv automatisch
Hoi EdwinH.
Welkom op het Simyo forum.
Wat onhandig dat je niet meteen gebruik kon maken van internet in het buitenland. Gelukkig waren Raytje en Scotsman er snel bij om je te helpen :)
Hartstikke fijn dat het probleem is opgelost door handmatig een netwerk te selecteren. Veel plezier nog in Spanje
Groetjes,
Sean
@Raytje en Scotsman bedankt voor jullie hulp heren!!
Welkom op het Simyo forum.
Wat onhandig dat je niet meteen gebruik kon maken van internet in het buitenland. Gelukkig waren Raytje en Scotsman er snel bij om je te helpen :)
Hartstikke fijn dat het probleem is opgelost door handmatig een netwerk te selecteren. Veel plezier nog in Spanje
Groetjes,
Sean
@Raytje en Scotsman bedankt voor jullie hulp heren!!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.