Ik heb in mijn Simyo bij instellingen internet in het buitenland aan staan, mijn mobiele data staat ook aan. Telefoon ook diverse verkeren uitgezet, maar nog steeds geen internet.
wat te doen
Heb je sim only of prepaid?
Sim only
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internet hebt in het buitenland! Heb je geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Via de Toestelhulp kan je jouw toestel opzoeken en de stappen volgen om handmatig met een netwerk te verbinden. Mocht dit geen verbetering geven dan kan je de stappen volgen om het internet handmatig in te stellen (APN instellingen).
Mocht je na deze stappen ook geen verbetering merken, dan wil ik graag een reset uitvoeren op je simkaart. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens?
Groetjes,
Amy
Gebeld met de klantenservice en een reder heeft geholpen
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat fijn dat het inmiddels is opgelost! Ik wens je nog een prettige dag verder .
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.