Skip to main content

.

Ik heb alweer sinds enig tijd problemen om internet te ontvangen in het buitenland.

MIjn instellingen voor Mobiel netwerk: 3G ingeschakeld, Dataroaming ingeschakeld, EU internet ingeschakeld

Mobiele data: APN portal.nl, Gebruikersnaam KPN, Wachtwoord ingevuld maar onbekend

MMS APN portalmmm.nl, Gebruikersnaam KPN, Wachtwoord ingevuld maar onbekend

MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc

Mms-proxy 10.10.100.20.5080

Maximale mms grootte 307200

MMS UA Prof URL.

Ik krijg voortdurend de melding dat mijn mobiele data niet ingeschakeld zijn.
Volgens mij moet EU internet uit staan.
APN voor het buitenland is het zelfde als binnen Nederland. Het enige wat je hoefde te doen is het aanzetten op je MijnSimyo en roaming aan op de telefoon. EU internet moet inderdaad uit.



Ook zie ik dat je een aantal zaken onjuist hebt ingevuld. Gebruikersnaam en wachtwoord dien je leeg te laten. Er staan overigens meerdere dingen verkeerd. Check de juiste gegevens in de link :)

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/handmatig-internetinstellingen-invoeren-148
Hoi Hub Huijts,



Welkom op 't forum.



Wat vervelend dat je internet het niet in het buitenland doet.



Je kunt het beste even de stappen opnieuw doorlopen. Kijk eens naar de link die Raytje heeft meegestuurd. Hier vind je de juiste instellingen voor je telefoon.



We horen graag van je of het je is gelukt :)



@Scotsman en Raytje bedankt voor jullie hulp!



Groetjes,

Caspar

Reageer