Skip to main content

.

Zoals de titel al aangeeft heb ik weinig tot geen bereik. Telefoon is van mijn partner geweest en die heeft om die reden een andere gekocht. Kunnen jullie dit oplossen?

Alvast bedankt en groet Wendy.

Hoi ​@Wendy75,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je slecht bereik hebt met de iPhone 11! 

In je bericht geef je aan dat je partner om deze reden een andere telefoon heet gekocht. Zat je partner ook bij Simyo of bij een andere provider? Werkt jouw simkaart van Simyo wel goed in een andere telefoon? Mocht je dit nog niet getest hebben dan wil ik je vragen om de simkaart van ons even in een andere telefoon te testen zodat we sneller kunnen achterhalen waar het probleem zich bevindt. 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy


Hoi Amy,

Mijn partner heeft KPN als provider. Hiervoor had ik met mijn Iphone 7 totaal geen problemen als ik buitenhuis of in het buitenland was, dit is pas gekomen sinds ik gebruik maak van de Iphone 11.

Alvast bedankt voor het uitzoeken.

Groet Wendy


Hoi ​@Wendy75,

Bedankt voor je reactie. 

Ik zie dat je simkaart wat verouderd is. Ik wil je graag kosteloos een nieuwe simkaart opsturen om te kijken of dit wellicht verbetering geeft. 

De simkaart ontvang je binnen 2 a 3 werkdagen. 

Ik hoor graag of dit verbetering heeft gegeven.

Groetjes,
Amy


Goedemiddag,

De nieuwe simkaart is geïnstalleerd maar helaas is het probleem nog niet opgelost en heb ik vaak geen internet in of buitenshuis. Hebben jullie nog een idee wat het kan zijn?

Bedankt alvast voor het mee denken, groetjes Wendy


Beste ​@Wendy75 zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing:

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/internet-doet-het-niet

Eventueel kun je tot 17.00 uur WhatsAppen met Simyo via onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact


Reageer