Hoi @Topshooter
Ben net als jouw klant. Kijk eens op deze pagina of er storing is op jouw postcode en huisnummer.
https://www.kpn.com/service/storingen.htm
Ik deed het met een zelf gekozen huisnummer en zag een storing.
Hi topshooter,
Ben je er uit gekomen? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag!
Thanks Ray voor je antwoord!
Groetjes,
Daisy
Ik en mijn dochter zijn nieuw bij Simyo. Mijn dochter zat voorheen bij youfone en daar had ze met haar huidige sim gewoon overal bereik. Ik zat bij KPN met mijn huidige sim en ook geen problemen. Net stonden we in de winkel en we konden niet internetten, niet whatsappen. Dit probleem hadden we bij de andere providers niet maar bij simyo vanaf dat we daar zitten regelmatig slecht of geen bereik. Ik hoop dat dit snel veranderd want ik heb eerlijk gezegd spijt dat ik ben overgestapt. PS telefoon uitzetten of sim switchen heeft geen effect.
ik heb geen dataplafond aan staan
dataroaming, internetten binnen/buitenland bellen binnen/buitenland staat allemaal aan in de Simyo app (en ook op mijn toestel staan de instellingen van whatsapp en internet goed)
Hoi @Jessica1507,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat jullie zo slecht bereik ervaren! Welke merk en model telefoon gebruiken jullie? Hebben jullie ook problemen met bellen of alleen internet? Wellicht helpt het als jullie het internet handmatig instellen.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Amy
Stap 8-9 stonden niet goed. (7 wel).
Ik ga er vanuit dat dit het issue was, anders meld ik mij weer.