Skip to main content

.

Hi,

Ik heb al Jaren mijn sim only, en altijd, thuis, redelijk (voldoende) bereik gehad tot een aantal dagen geleden. Nu krijg ik “No service” of wel Simyo, maar met geen of 1 streepje. Soms verlies connectie tijdens een gesprek. Ik heb mijn telefoon (Huawei) 5 min uitgezet, maar het maakt niets uit. Ik heb ook gecheckt, en ik val wel binnen de 4G dekking (postcode 1241 XM). Mijn vrouw heeft dezelfde telefoon, ook met een simyo sim only, en zij heeft hetzelfde probleem. Is er iets veranderd in de laatste dagen?

Gerry.

Hoi @Topshooter 

 

Ben net als jouw klant. Kijk eens op deze pagina of er storing is op jouw postcode en huisnummer. 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

 

Ik deed het met een zelf gekozen huisnummer en zag een storing. 

 

 


Hi topshooter,

 

Ben je er uit gekomen? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag!

 

Thanks Ray voor je antwoord!

 

Groetjes,

Daisy


Ik en mijn dochter zijn nieuw bij Simyo. Mijn dochter zat voorheen bij youfone en daar had ze met haar huidige sim gewoon overal bereik. Ik zat bij KPN met mijn huidige sim en ook geen problemen. Net stonden we in de winkel en we konden niet internetten, niet whatsappen. Dit probleem hadden we bij de andere providers niet maar bij simyo vanaf dat we daar zitten regelmatig slecht of geen bereik. Ik hoop dat dit snel veranderd want ik heb eerlijk gezegd spijt dat ik ben overgestapt.  PS telefoon uitzetten of sim switchen heeft geen effect.

ik heb geen dataplafond aan staan

dataroaming, internetten binnen/buitenland bellen binnen/buitenland staat allemaal aan in de Simyo app (en ook op mijn toestel staan de instellingen van whatsapp en internet goed)

 


 


Hoi @Jessica1507,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat jullie zo slecht bereik ervaren! Welke merk en model telefoon gebruiken jullie? Hebben jullie ook problemen met bellen of alleen internet? Wellicht helpt het als jullie het internet handmatig instellen

Ik hoor het graag van je. 

Groetjes,
Amy


Stap 8-9 stonden niet goed. (7 wel).

Ik ga er vanuit dat dit het issue was, anders meld ik mij weer.


Reageer