Skip to main content

.

Beste simyo

Ik kreeg de melding u heeft uw databundel volledig verbruikt; ik kijk daardoor in de simyo app en daar staat dat ik nog 530 mb over voor deze maand?

Kan dit verschil zo groot zijn?



Mvg E Zwinselman
Helaas zijn de gegevens van je verbruik in je Mijn Simyo (dus ook via de app) niet realtime. Je loopt altijd even achter de feiten aan.

Ik adviseer je om een goede dataverbruik app (My Data Manager is bijvoorbeeld een goede optie voor IOS en Android en 3G Watchdog voor Android). Deze werken wel realtime. Simyo neemt echter geen verantwoordelijkheid voor de juiste werking van dit soort apps. Echter in de praktijk blijken ze behoorlijk accuraat te zijn.



BTW het is niet verstandig om een 06 nummer als gebruikersnaam te gebruiken. Een Moderator zal deze weghalen.
Hoi Zwinselman,



Je hebt zo te zien al een mooi antwoord van de leon gekregen. Het klopt dat de app een stuk achterloopt. Hierop hebben we besloten om de sms'jes vanuit het netwerk te laten versturen, zodat je op tijd wordt gewaarschuwd. Als het goed is, hebben we inmiddels je verbruik bijgewerkt. Klopt dat?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord de leon 🙂!
Ik krijg bericht dat mijm internet bundel op is terwijl ik praktisch niet van mijn bundel genruik maak of wordt ik niet uitgelogd als ik de site verlaat wat doe ik dan verkeerd
Hoi Ben1950, welkom op het Simyo forum 🙂.



Volgens mijn systeem is je bundel inderdaad helemaal op. Ik zie niet heel veel verbruik, maar er zitten wat dagen tussen waarop je iets meer hebt gebruikt dan de andere. Je kunt dit op Mijn Simyo terugvinden, onder het tabblad Verbruik. Je kunt hier de specificatie van de huidige maand vinden, zodat je dataverbruik wat inzichtelijker is.



Ik adviseer je om een datameter te installeren, zodat je op je telefoon kunt zien waar je data naartoe is gegaan.



Laat je me weten of het zo duidelijk is?



Groetjes, Tiury

Reageer