Hallo,
Sinds korte tijd heb ik gemerkt dat mijn MB steeds eraf gaat, even als ik mijn DATAVERBRUIK op mijn telefoon uit staat. Volgens mij klopt hier iets niet of wel? :$$
Bladzijde 1 / 1
Hallo Adamr530,
Welkom op het Simyo Forum.
Op je telefoon het dataverkeer uitzetten is nooit helemaal sluitend.
Je kunt het beste het dataverkeer uitzetten op Mijn Simyo.
Dan staat het dataverkeer helemaal uit en kan er zeker niks verbruikt worden omdat het dan op het netwerk is afgesloten.
Heb ik je zo goed geholpen?
Welkom op het Simyo Forum.
Op je telefoon het dataverkeer uitzetten is nooit helemaal sluitend.
Je kunt het beste het dataverkeer uitzetten op Mijn Simyo.
Dan staat het dataverkeer helemaal uit en kan er zeker niks verbruikt worden omdat het dan op het netwerk is afgesloten.
Heb ik je zo goed geholpen?
Elke keer naar Mijn Simyo gaan om je internet aan en uit te zetten is niet echt logisch lijkt mij :D
Als ik even puur naar mezelf kijk, met mijn Lumia, waarmee ik dit niet via de App kan doen en ook niet Mijn Simyo kan bereiken via internet op m'n mobiel. Gaat erg lastig worden ;)
Hoort gewoon via de bewuste functie op de telefoon te werken.
Daarom wil ik graag aan de vraagsteller vragen waaraan hij dat heeft merkt.
Als ik even puur naar mezelf kijk, met mijn Lumia, waarmee ik dit niet via de App kan doen en ook niet Mijn Simyo kan bereiken via internet op m'n mobiel. Gaat erg lastig worden ;)
Hoort gewoon via de bewuste functie op de telefoon te werken.
Daarom wil ik graag aan de vraagsteller vragen waaraan hij dat heeft merkt.
Hoi adamr530, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat vervelend dat je telefoon toch data verbruikt, terwijl je de internetoptie uit zet. Helaas kun je daar nooit zeker van zijn. Als je er echt zeker van wil zijn, dan kun je het beste je internetoptie uitzetten op Mijn Simyo. Het kan ook zijn, zoals Raytje hierboven aangeeft, dat je de verwerkingstijd van de app niet in acht neemt. Kan het daar aan liggen?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord maikel.twinnie en Raytje!
Wat vervelend dat je telefoon toch data verbruikt, terwijl je de internetoptie uit zet. Helaas kun je daar nooit zeker van zijn. Als je er echt zeker van wil zijn, dan kun je het beste je internetoptie uitzetten op Mijn Simyo. Het kan ook zijn, zoals Raytje hierboven aangeeft, dat je de verwerkingstijd van de app niet in acht neemt. Kan het daar aan liggen?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord maikel.twinnie en Raytje!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.