Mijn wifi geeft aan dat hij een authentificatieprobleem heeft. Ik heb een Wiko Fever.
Ik heb mijn netwerk uitgezet, telefoon uitgezet en weer aangezet en mijn Ziggo codes ingevoerd. Niet geholpen. Hij probeert wel steeds contact te maken met wifi.
Wat moet ik nog doen om dit te verhelpen???
Bladzijde 1 / 1
Bellen met Ziggo. Je zit nu op het forum van Simyo en dat staat los van je Ziggo Wifi.
Hoi Gertje50!
Welkom op ons Forum!
Wat balen dat je wifi niet werkt! Ik heb voor je nagekeken op het internet wat er aan de hand kan zijn. Een authenticatie probleem klinkt als beveiligingstype's die niet overeenkomen.
Omdat wij een mobiele provider zijn, kunnen je helaas hiermee niet helpen. Je kan het beste contact opnemen met Ziggo. Zij kunnen jou hiermee helpen.
Mocht je vragen hebben over je mobiele aansluiting van Simyo, kan je hier altijd terecht!
@Ray Bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Ashweeta
Welkom op ons Forum!
Wat balen dat je wifi niet werkt! Ik heb voor je nagekeken op het internet wat er aan de hand kan zijn. Een authenticatie probleem klinkt als beveiligingstype's die niet overeenkomen.
Omdat wij een mobiele provider zijn, kunnen je helaas hiermee niet helpen. Je kan het beste contact opnemen met Ziggo. Zij kunnen jou hiermee helpen.
Mocht je vragen hebben over je mobiele aansluiting van Simyo, kan je hier altijd terecht!
@Ray Bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Ashweeta
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.