Hallo simyo,
Sinds een paar weken geleden heb ik een internetbundel vam simyo. Sindsien werkt mijn mobiele data niet. Ik heb alle tips van de site al opgevolgd, maar niets werkt. Wat is er aan de hand.
Groetjes,
Jenske
Bladzijde 1 / 1
Hoi jenskegroeneveld,
Welkom op het forum.
Vervelend dat je zonder internet zit. Ik kan me voorstellen dat je de overstap van prepaid anders hebt voorgesteld.
Goed dat je alle tips al hebt doorgelopen. Zo weet je zeker dat je over de juiste toestelinstellingen beschikt. Aan je aansluiting is niets vreemds te zien. Ik heb de zekerheid net een reset uitgevoerd voor je internet. Je mag straks even je toestel uit en aanzetten om de wijziging te laten afronden.
Geef je aan ons door of dit geholpen heeft?
Welkom op het forum.
Vervelend dat je zonder internet zit. Ik kan me voorstellen dat je de overstap van prepaid anders hebt voorgesteld.
Goed dat je alle tips al hebt doorgelopen. Zo weet je zeker dat je over de juiste toestelinstellingen beschikt. Aan je aansluiting is niets vreemds te zien. Ik heb de zekerheid net een reset uitgevoerd voor je internet. Je mag straks even je toestel uit en aanzetten om de wijziging te laten afronden.
Geef je aan ons door of dit geholpen heeft?
Hoi, ja mijn aansluiting op mobiele data doet het nu weer.
Hoi jenskegroeneveld,
Erg fijn om te horen dat je weer verbinding hebt! Bedankt voor het doorgeven :$
Als je nog vragen hebt, dan weet je ons op het forum te vinden 🙂
Erg fijn om te horen dat je weer verbinding hebt! Bedankt voor het doorgeven :$
Als je nog vragen hebt, dan weet je ons op het forum te vinden 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.