Skip to main content
antwoord

Waarom doet mijn internet het niet?

  • February 7, 2025
  • 9 reacties
  • 70 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo

woensdag is mijn prepaid omgezet naar een abonnement Simyo compleet want we hebben kpn. Heb alle bevestiging mails ontvangen heb alle toestel hulpen doorlopen. Kan wel bellen zoals toen met mijn prepaid maar internet doet het niet. En dat heb ik nodig 

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Emmavdl,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen internet hebt! 

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je inmiddels via Whatsapp een terugkoppeling hebt ontvangen van mijn collega. Er bleek een blokkade te zijn op jouw aansluiting die intussen is opgeheven door onze technische dienst. Als je de telefoon opnieuw opstart moet alles werken naar behoren. Laat je even weten of alles goed werkt? 

Bedankt voor je hulp ​@JanD!

Groetjes,
Amy

9 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • February 7, 2025

Beste ​@Emmavdl zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing:

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/internet-doet-het-niet

Succes

 


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • February 7, 2025

Beste jan

alles heb ik al gedaan van toestel. Hulp ook via whats app met een collega van je mijn tel 15 min uit en resetten het abonnement. Niks helpt doet het gewoon niet kan alleen bellen.. 

 

heb zelfs mijn simkaart even in een andere telefoon gedaan ligt dus niet aan mijn telefoon. 

heb 1200 gebeld en als het goed is moet mijn probleem nu bij de technische dienst liggen..

misschien een andere simkaart…?


JanD
  • Forum Expert
  • February 7, 2025

Beste ​@Emmavdl jammer dat het nog niet gelukt is, maar nu in behandeling is bij de specialisten.

Ik ben niet van Simyo, maar net als jij, een medeforumlid, die anderen probeert te helpen.

Succes.

 


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • February 7, 2025

Dank je wel Jan dat je me wilde helpen


JanD
  • Forum Expert
  • February 7, 2025

Dank je wel Jan dat je me wilde helpen

Graag gedaan uiteraard ​@Emmavdl 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • February 10, 2025

Hoi ​@Emmavdl,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen internet hebt! 

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je inmiddels via Whatsapp een terugkoppeling hebt ontvangen van mijn collega. Er bleek een blokkade te zijn op jouw aansluiting die intussen is opgeheven door onze technische dienst. Als je de telefoon opnieuw opstart moet alles werken naar behoren. Laat je even weten of alles goed werkt? 

Bedankt voor je hulp ​@JanD!

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • June 7, 2025

Ik heb een abonnement, maar internet doet het niet. IK heb alle stappen doorlopen, telefoon ruim 15 min uitgezet. Helaas nog steeds geen internet. Al 2 x eerder een nieuwe simkaart besteld, maar helaas nog steeds geen internet. Help!


JanD
  • Forum Expert
  • June 7, 2025

Ik heb een abonnement, maar internet doet het niet. IK heb alle stappen doorlopen, telefoon ruim 15 min uitgezet. Helaas nog steeds geen internet. Al 2 x eerder een nieuwe simkaart besteld, maar helaas nog steeds geen internet. Help!

Beste ​@WendyL vandaag en morgen kun je contact opnemen met Simyo via WhatsApp tot 17u00, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • June 10, 2025

Hoi ​@WendyL,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je geen internet hebt! 

Welk merk en model telefoon gebruik je? Heb je de simkaart ook al eens in een andere telefoon getest? Zo kunnen we sneller achterhalen waar het probleem zich bevindt. Voor nu heb ik ook even een reset uitgevoerd op de internetoptie van de simkaart, zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien? 

Ook hoor ik graag wat er gebeurd als je de simkaart in een andere telefoon test. 

Bedankt voor je reactie ​@JanD!

Groetjes,
Amy