Vorige maand ben ik over mijn kosten heen gegaan. Ik heb de rekening betaald maar mijn 4g doet het nog steeds niet. Vorige maand heb ik ook 1.000 mb’s bij gekocht deze niet kunnen gebruiken omdat mijn 4g het niet deed.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen 4G verbinding hebt!
Heb je al eens geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Vaak lukt het hiermee om een verbinding te krijgen met het 4G netwerk. Ik zie op jouw aansluiting dat alles actief is. Zojuist heb ik een reset uitgevoerd op de simkaart, zou je het toestel voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien?
Ik hoor graag of je hierna weer een 4G verbinding hebt!
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.