Op het moment van overzetten van van mn abonnement van 3g naar 4g was in Duitsland. Nog steeds trouwens. Ik heb toen lange tijd geen ontvangt gehad noch van reguliere telefonn noch van 4g. Telefoon is hersteld na het toestel, samsung 5S uitgezet te hebben. 4 g doet het nog steeds niet. moet ik iets aan mn instellingen veranderen. Hellup...
Groet
Jan
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen Jan,
Leuk om je weer op het forum te zien! Wel super onhandig dat je in Duitsland geen internet hebt, je wilt natuurlijk gewoon online kunnen zijn.
Bij je aansluiting zie ik dat je inmiddels ook contact hebt gehad met onze klantenservice, hierbij is je aansluiting gereset. Heb je je telefoon voor tien minuten helemaal uitgezet? Ik zie bij je verbruik dat er in Duitsland weer een internetverbinding is geweest, is het probleem inmiddels opgelost?
Groetjes,
Els
Leuk om je weer op het forum te zien! Wel super onhandig dat je in Duitsland geen internet hebt, je wilt natuurlijk gewoon online kunnen zijn.
Bij je aansluiting zie ik dat je inmiddels ook contact hebt gehad met onze klantenservice, hierbij is je aansluiting gereset. Heb je je telefoon voor tien minuten helemaal uitgezet? Ik zie bij je verbruik dat er in Duitsland weer een internetverbinding is geweest, is het probleem inmiddels opgelost?
Groetjes,
Els
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.