Ik heb gisteren 4G geactiveerd, maar hij doet het niet. Netwerkfout. Juiste instellingen van Simyo service pagina gehaald...
Bladzijde 1 / 1
De telefoon een keer uit en aan, probeer dat eens.
al 3 keer gedaan
W8 tot de moderator van Simyo zich meldt, misschien dit weekend, op werkdagen binnen 24 u.
Suuk 6 !
Suuk 6 !
tnx! fijn weekend!
Hoi Edpolak,
Welkom op het Simyo forum.
Mijn excuses voor deze late reactie. Jouw topic was niet als vraag gemarkeerd, waardoor hij niet in de juiste lijst kwam te staan.
Wat vervelend dat je problemen hebt met je internetverbinding. Als Prepaid klant kun je geen gebruik maken van 4G, maar je kunt wel gewoon internetten.
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat mijn collega van de klantenservice de juiste optie heeft ingeschakeld. Werkt het nu behoren?
Groetjes,
Sean
@Friesian, bedankt voor je hulp!
Welkom op het Simyo forum.
Mijn excuses voor deze late reactie. Jouw topic was niet als vraag gemarkeerd, waardoor hij niet in de juiste lijst kwam te staan.
Wat vervelend dat je problemen hebt met je internetverbinding. Als Prepaid klant kun je geen gebruik maken van 4G, maar je kunt wel gewoon internetten.
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat mijn collega van de klantenservice de juiste optie heeft ingeschakeld. Werkt het nu behoren?
Groetjes,
Sean
@Friesian, bedankt voor je hulp!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.