Geen 4G meer op Sony Xperia Z3 compact, wel H+ en 3G; mogelijk ontstaan na systeemupdate. Of een storing op het netwerk?
Bladzijde 1 / 1
Hey PaPaul(ik heet ook Paul :D),
Het lijk alsof je telefoon op 3g staat en niet hoger. Nou weet ik niet wel besturingssysteem je hebt maar als het Android is kun je 4g handmatig aanzetten. Als volgt:
Instellingen,meer> mobiele netwerken>voorkeur netwerktype
Kies 4g
Groet Paul.
Het lijk alsof je telefoon op 3g staat en niet hoger. Nou weet ik niet wel besturingssysteem je hebt maar als het Android is kun je 4g handmatig aanzetten. Als volgt:
Instellingen,meer> mobiele netwerken>voorkeur netwerktype
Kies 4g
Groet Paul.
Hoi PaPaul,
Wat raar dat je na deze update niet meer verbonden bent met het 4G-netwerk. Er is bij ons geen storing bekend.
Ik zie dat je hierover ook contact hebt gehad met mijn collega via Twitter. Zij heeft jouw simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk door middel van een reset. Heeft dit het probleem opgelost?
Groetjes,
Sean
@PaulH, bedankt voor je hulp!
Wat raar dat je na deze update niet meer verbonden bent met het 4G-netwerk. Er is bij ons geen storing bekend.
Ik zie dat je hierover ook contact hebt gehad met mijn collega via Twitter. Zij heeft jouw simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk door middel van een reset. Heeft dit het probleem opgelost?
Groetjes,
Sean
@PaulH, bedankt voor je hulp!
De reset heeft het probleem opgelost. Ik heb begrepen dat ik dat zelf niet kan. Andere maatregelen (handmatig instellen, simkaart langere tijd eruit) brachten nl. geen soelaas. Blijft onduidelijk hoe dit is ontstaan.
Hoi Papaul,
Ik ben enorm blij dat het probleem is opgelost. Het klopt dat een reset vanuit het netwerk niet uitgevoerd kan worden door jou. Soms kan het voor tien minuten uitschakelen van het toestel ook nog eens werken.
Goed dat je contact met ons hebt opgenomen hierover. Wij staan altijd voor je klaar als je nog vragen hebt!
Groetjes,
Ilias
Ik ben enorm blij dat het probleem is opgelost. Het klopt dat een reset vanuit het netwerk niet uitgevoerd kan worden door jou. Soms kan het voor tien minuten uitschakelen van het toestel ook nog eens werken.
Goed dat je contact met ons hebt opgenomen hierover. Wij staan altijd voor je klaar als je nog vragen hebt!
Groetjes,
Ilias
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.