Skip to main content

.

Beste Simyo,



Aangezien ik nu al 35 minuten in de wacht sta voor de klantenservice, probeer ik het even via het forum 🙂.



Ik heb dit weekend, nadat mijn 8G internet bundel op was (en ik hierover bericht kreeg) 500 MB bijgekocht. Normaliter ontvang ik altijd een smsje zodra ook deze bundel weer op is.

Deze keer heb ik dit bericht echter niet ontvangen (ook niet de gebruikelijke waarschuwing dat ik nog maar 80% over had).

Aangezien ik normaliter altijd van tevoren ben gewaarschuwd, had ik hier totaal geen erg in dat ik buiten mijn bundel om aan het surfen was.



Nu zit ik met een verschrikkelijk hoge rekening opgescheept... Graag zou ik hierover een medewerker te spreken krijgen!



Ik hoop snel van jullie te horen,



Vriendelijke groeten,



Liesbeth
Hi Liesbeth,



Welkom op het Simyo Forum!



Ik snap dat dat onprettig is! Vanmorgen waren we inderdaad even onbereikbaar, maar dat is gelukkig al een poosje opgelost. Excuus daarvoor!



Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je mijn collega gesproken hebt. Ook zie ik dat jullie tot een oplossing gekomen zijn. Fijn!



Kan ik nog iets anders voor je doen?



Groetjes,

Jihane

Reageer