Skip to main content
antwoord

Waar kan ik mijn cadeau van 3000 MB terugvinden?

• November 1, 2025
  • 13 reacties
  • 84 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemorgen,

Ik had 2x een cadeau van 3000 MB gekregen en die als tegoed in mijn profiel staan. Ik heb niet meer dan 3000MB nodig per maand, dus heb mijn internet voor deze twee maanden uit mijn abonnement gehaald zodat ik in november en december de 3000 MB kan activeren die ik cadeau heb gekregen. Nu zijn de cadeau’s echter niet meer zichtbaar terwijl ze nog wel geldig waren… Hoe kan ik de 3000 MB voor de maand november activeren? Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Fleur van Munster

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@fleurvm,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van ​@JanD al goede informatie hebt ontvangen! 

Wel vreemd dat de 3GB die je cadeau hebt gekregen niet meer kan terugvinden! Ik heb voor nu opnieuw 3GB voor je toegevoegd 😊.

Groetjes,
Amy

13 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • November 1, 2025

Beste ​@fleurvm citaat uit reactie van moderator in  ander topic over soortgelijk onderwerp:

Je kan de Simyaardag bundel inderdaad terugvinden onder het kopje verbruik! 

Succes

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • November 1, 2025

Super bedankt Jan! Het is gelukt :-) Ik heb mijn verjaardagsMB’s kunnen activeren :-)

Echter heb ik 30 juli van Simyo ook 3000 MB gekregen, die ze per mail toegekend hebben: Voor het ongemak heb ik gratis 3000MB voor je klaargezet in jouw Mijn Simyo account. Je kan dit terugvinden via het overzicht in de app of via de website versie. Je kan zelf bepalen wanneer je deze extra bundels activeert! 

Deze MB’s waren tot voor kort zichtbaar in de app, maar kan ik nu niet meer zien. Hoe kan ik daar weer toegang tot krijgen?

JanD
  • Forum Expert
  • November 1, 2025

Beste ​@fleurvm dat andere pakket, als dat nog bestaat, zou je op dezelfde wijze moeten kunnen zien zoals ik eerder beschreef, maar het kan ook zijn dat er altijd maar maximaal 1 pakket klaar kan staan en bij een nieuw pakket wordt overschreven.

Maar daar weet ik het fijne niet van, dat kun je vandaag en morgen van 10u00 tot 17u00 vragen aan Simyo via WhatsApp of de reactie van een moderator afwachten onder werktijd na het weekend.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • November 1, 2025

Hallo Jan, opnieuw bedankt voor je reactie en je hulp! Ik zal inderdaad de reactie van Simyo afwachten. de afgelopen weken stonden beide pakketten klaar, tot vandaag. Een fijn weekend!

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • November 3, 2025

Hoi ​@fleurvm,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van ​@JanD al goede informatie hebt ontvangen! 

Wel vreemd dat de 3GB die je cadeau hebt gekregen niet meer kan terugvinden! Ik heb voor nu opnieuw 3GB voor je toegevoegd 😊.

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • November 5, 2025

Hoi Amy,

Super bedankt voor de service, heel fijn :-)! Verder zie ik dat er kosten bij mijn internet staan voor de maand november, terwijl ik mijn internet 1 november bewust uit had gezet, de 3000MB had aangezet, en mijn internet een paar minuten later pas heb aangezet. Hoe kan dit?

Groeten Fleur

JanD
  • Forum Expert
  • November 5, 2025

Dan is er waarschijnlijk toch wat data gebruikt tussen de wisseling van internet uit/aan en 3000MB uit/aan ​@fleurvm 

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • November 7, 2025

Mijn data stond echt volledig uit dus dat lijkt me onmogelijk?

JanD
  • Forum Expert
  • November 8, 2025

Beste ​@fleurvm wacht s.v.p. een reactie van een moderator af na het weekend.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • November 10, 2025

Hoi ​@fleurvm,

Graag gedaan! 

Hoe had je het internet uitgeschakeld? Zo lang dit in jouw Mijn Simyo account aanstaat kan het altijd voorkomen dat er internet verbruik wordt geregistreerd. Als je er zeker van wilt zijn dat er geen data kan worden verbruikt raad ik aan om deze optie uit te schakelen via Mijn Simyo > Instellingen > Internet en bellen.

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • November 10, 2025

Hoi Amy,

Ik had het internet uitgeschakeld via de snelle instellingen (Veeg vanaf de bovenkant van het scherm twee keer naar beneden om het volledige snelle instellingenpaneel te zien. Tik op het icoon voor mobiele data (de pijltjes, die blauw zijn als ze aan staan) om het internet uit te schakelen). 

Betekent het dat wanneer je het internet via deze instellingen uitschakelt, het nog steeds mogelijk is om internet te gebruiken/verbruiken? Dat lijkt me heel raar? Gezien ik op geen enkele manier meer verbinding kan maken met websites etc.?

Ik hoor het graag!

Groetjes Fleur

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • November 10, 2025

Hoi ​@fleurvm,

Bedankt voor je reactie. Dat klopt inderdaad. De simkaart kan op deze manier nog steeds internet verbruiken op de achtergrond. 

Het beste is dus om de internetoptie uit te schakelen via jouw Mijn Simyo account! 

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • November 10, 2025

Oke, goed om te weten in het vervolg! Dankjewel voor je reactie!