Ik heb dit doorgezet aan Radar (zij hebben een whatsapp functie op de site) en wil alle gedupeerden die net zoals ik aan het lijntje worden gehouden adviseren om hetzelfde te doen. De willekeur en ondoorzichtigheid van KPN en labels waarmee bepaalde klanten wel geholpen worden en bepaalde klanten totaal niet is stuitend en moet aangepakt worden.
Inmiddels 2 maanden verder en nog steeds geen bereik en geen oplossing. Simyo zegt steeds; we wachten op bericht van onze manager, ze bellen je vandaag terug. Dan bellen ze vervolgens niet terug. Dit laatste verhaal is nu alweer meer dan 2 weken gaande. Ook ik ga mij melden bij Radar.
Inmiddels 2 maanden verder en nog steeds geen bereik en geen oplossing. Simyo zegt steeds; we wachten op bericht van onze manager, ze bellen je vandaag terug. Dan bellen ze vervolgens niet terug. Dit laatste verhaal is nu alweer meer dan 2 weken gaande. Ook ik ga mij melden bij Radar.
de manager, de leidinggevende, het hoofdkantoor, de afdeling...ik heb ze allemaal ook al ontelbare keren voorbij zien komen. Allemaal onzin zodat ze het telefoontje of de app weer kunnen afsluiten.
Heb wel begrepen dat Simyo wat bang is voor Radar. En terecht. Als je ziet hoe schofterig ze met klanten zijn omgegaan, dat wil je niet op tv hebben lijkt me.
Ik heb ook regelmatig geen internet terwijl er wel 4G op mn scherm staat. Heb alleen geen iPhone 11 maar een iPhone SE 2020.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Sinds juli ongeveer heb ik vaak (niet regelmatig) geen internet. In de meeste gevallen staat er 4G en soms komt de E er te staan.. Hopelijk hebben ze voor mensen met een iPhone SE 2020 ook een oplossing of een lijst?
Precies hetzelfde hier! Ik wordt echter al een paar maanden aan het lijntje gehouden: “ons team werkt hard”, “de netwerkspecialist zal onderzoek moeten doen” etc. en ondertussen radiostilte. En nog steeds problemen met 4G op m'n iPhone SE 2020.
BasFR, uit de reactie van Roeqajja op jouw bericht begrijp ik, dat je een nieuwe SIM-kaart hebt gekregen. Heeft dat het probleem voor jou opgelost?
Ik heb ook een iPhone SE. Een nieuwe simkaart en het installeren van een e-sim had geen resultaat. Ook het bellen met netwerkspecialisten levert niks op. Ondertussen al meer dan 2 maanden geen bereik en probeer ik al 3 weken een manager te spreken. Die is steeds aan het overleggen en dan zou ik gebeld worden dezelfde dag of week. Ik lijk wel gek dat ik het blijf proberen
Inmiddels 3 maanden geen bereik en bijna een maand gewacht op een reactie van een manager (die ik overigens nog steeds niet te woord heb mogen staan). Vandaag benaderd dat ze mij “kostenloos mogen laten overstappen naar een andere provider”. Tot zover klantenbinding voor een klant die al 11 jaar lid is van Simyo. Meer kunnen ze niet voor mij doen. De enige kans die je hebt is juridische stappen, maar daar moet je tijd, zin en geld voor hebben. Ik meld mij verder bij Radar en hoop dat Simyo onder de loep wordt genomen betreffende gebrekkige klantenservice.
Inmiddels 3 maanden geen bereik en bijna een maand gewacht op een reactie van een manager (die ik overigens nog steeds niet te woord heb mogen staan). Vandaag benaderd dat ze mij “kostenloos mogen laten overstappen naar een andere provider”. Tot zover klantenbinding voor een klant die al 11 jaar lid is van Simyo. Meer kunnen ze niet voor mij doen. De enige kans die je hebt is juridische stappen, maar daar moet je tijd, zin en geld voor hebben. Ik meld mij verder bij Radar en hoop dat Simyo onder de loep wordt genomen betreffende gebrekkige klantenservice.
Zo zijn ze lekker goedkoop van je af natuurlijk.
Radar lijkt me de enige weg wat effect kan hebben.
Zelf dacht ik vorige week eindelijk een medewerker te hebben die me de indruk gaf me echt te gaan willen helpen. Maar ook daar niets meer van gehoord.