Hallo,
Ik maak nu al ruim 3 jaar met veel plezier gebruik van jullie service. Ik heb hiervoor nog nooit problemen gehad met het opraken van mijn bundel, omdat ik hier altijd goed op let.
Deze middag echter ging het opeens fout. Ik zat op 4G naar muziek te luisteren via Spotify, wat ik vaak doe. Dit zou niet zo snel mijn bundel moeten laten leeg lopen, maar op een of andere manier besloot Spotify om liedjes te downloaden met 4G, terwijl ik heb gecheckt dat in mijn opties van Spotify de optie om muziek op 4G te downloaden uit staat.
Dit zorgde ervoor dat ik in de kortste tijd door mijn bundel heen was gegaan en in de tijd dat ik het SMS’je kreeg dat ik door mijn bundel was, was het al te laat. Het SMS’je van 80% en 100% kreeg ik tegelijkertijd binnen en toen ik ze kreeg was ik al door mijn bundel heen.
Ik snap dat dit mijn fout is en dat ik beter had moeten opletten bij het gebruik van Spotify, maar het gebeurde allemaal zo snel en het was maar een klein momentje van onoplettendheid.
Nu vraag ik of het mogelijk is dat iets geregeld kan worden voor de extra MB’s die ik heb gebruikt buiten mijn bundel? Bijvoorbeeld dat ik extra MB-bundels kan kopen om dit te compenseren of iets dergelijks?
Ik hoop dat jullie iets voor me kunnen doen.