Goede middag,
ik heb sinds 4 oktober een abonnement van 100 minuten/sms bij simyo voor mijn dochter. Ik heb haar mobiel zo geinstalleerd dat zij alleen internet via de wifi kan gebruiken, o.a. thuis.DUS GEEN INTERNET VIA DE PROVIDER!!!!! Ik keek net via mijn simyo. Ik zie dat zij van de 100 minuten/sms nu nog maar 69 minuten/sms heeft. Ik keek in haar telefoon en zie dat zij maar drie sms berichtenheeft gestuurd ( een van de drie sms berichten heeft zij extra moeten betalen omdat haar oude teelfoonnumer nog niet was overgezet...dat was bekend, dus logisch....dus maarde andere 2 sms??) en er is dus 29 minuten gebeld. VREEMD ik zie ik haar telefoon, gelukkig staat deze opdatum , wie en welke nummers zij heeft gebeld....ik ben benieuwd naar de eerste rekening wie zij heeft gebeld .
Nu komt het aller mooiste: INTERNET!!!!
ik zie dat zij al 10.21 euro heeft gebruikt, terwijl zij alleen de wiffi van ons gebruikt. Ik keek wederom bij mijn simyo en tot mij verrassing zie ik dat het gebruikt van de internet 10000 procent UIT was. Nu was deze AAN. Ik heb het WEDEROM UIT gezet.......Hoe is het mogelijk dat mijn dochter op 8 oktober bijna 10 euro aan internet heeft gebruikt, terwijl zij alleen de wifi van ons huis gebruikt.
Als ik de internet UIT zet via mijn simyo, hoe is het mogelijk dat het AAN staat????
Ik heb mijn vraagtekens tot nu toe ik heb pas twee weken een abonnement en ben benieuwd naar hoe het de komende weken verloopt bij simyo. Tot nu toe dus al teleurgesteld.
Heeft iemand ook deze problemen?
gr. Isabel 2002
Bladzijde 1 / 1
Ik heb sinds 10 okt simonly 100 en had nog beltegoed uit mijn prepaid nu na 3 dagen heb ik nog maar 37 belminuten over en 60 mb internet. In mijn faktuuroverzicht staat geen faktuur en ik zo get verbruik en verdiscontering van vorig beltegoed niet controleren. Volgens mij klopt dit niet kan iemand dit verklaren ?
Verder kan ik mijn bundel niet aanpassen. Als ik op bundels aanpassen klik en op een hogere bundel klik gebeurt er niets.
Verder kan ik mijn bundel niet aanpassen. Als ik op bundels aanpassen klik en op een hogere bundel klik gebeurt er niets.
Goede morgen Alex,,
ik heb sinds 4 oktober een abonnement van 100 minuten/sms bij simyo voor mijn dochter. Ik heb haar mobiel zo geinstalleerd dat zij alleen internet via de wifi kan gebruiken, o.a. thuis.DUS GEEN INTERNET VIA DE PROVIDER!!!!! Ik keek net via mijn simyo. Ik zie dat zij van de 100 minuten/sms nu nog maar 69 minuten/sms heeft. Ik keek in haar telefoon en zie dat zij maar drie sms berichtenheeft gestuurd ( een van de drie sms berichten heeft zij extra moeten betalen omdat haar oude teelfoonnumer nog niet was overgezet...dat was bekend, dus logisch....dus maarde andere 2 sms??) en er is dus 29 minuten gebeld. VREEMD ik zie ik haar telefoon, gelukkig staat deze opdatum , wie en welke nummers zij heeft gebeld....ik ben benieuwd naar de eerste rekening wie zij heeft gebeld .
Nu komt het aller mooiste: INTERNET!!!!
ik zie dat zij al 10.21 euro heeft gebruikt, terwijl zij alleen de wiffi van ons gebruikt. Ik keek wederom bij mijn simyo en tot mij verrassing zie ik dat het gebruikt van de internet 10000 procent UIT was. Nu was deze AAN. Ik heb het WEDEROM UIT gezet.......Hoe is het mogelijk dat mijn dochter op 8 oktober bijna 10 euro aan internet heeft gebruikt, terwijl zij alleen de wifi van ons huis gebruikt.
Als ik de internet UIT zet via mijn simyo, hoe is het mogelijk dat het AAN staat????
Ik heb mijn vraagtekens tot nu toe ik heb pas twee weken een abonnement en ben benieuwd naar hoe het de komende weken verloopt bij simyo. Tot nu toe dus al teleurgesteld.
08-10-2012 08:08 Internet gebruik (2997 kB) 00:00:00 2.93
08-10-2012 16:10 Internet gebruik (7221 kB) 00:00:00 7.05
Heeft iemand ook deze problemen?
gr. Isabel 2002
ik heb sinds 4 oktober een abonnement van 100 minuten/sms bij simyo voor mijn dochter. Ik heb haar mobiel zo geinstalleerd dat zij alleen internet via de wifi kan gebruiken, o.a. thuis.DUS GEEN INTERNET VIA DE PROVIDER!!!!! Ik keek net via mijn simyo. Ik zie dat zij van de 100 minuten/sms nu nog maar 69 minuten/sms heeft. Ik keek in haar telefoon en zie dat zij maar drie sms berichtenheeft gestuurd ( een van de drie sms berichten heeft zij extra moeten betalen omdat haar oude teelfoonnumer nog niet was overgezet...dat was bekend, dus logisch....dus maarde andere 2 sms??) en er is dus 29 minuten gebeld. VREEMD ik zie ik haar telefoon, gelukkig staat deze opdatum , wie en welke nummers zij heeft gebeld....ik ben benieuwd naar de eerste rekening wie zij heeft gebeld .
Nu komt het aller mooiste: INTERNET!!!!
ik zie dat zij al 10.21 euro heeft gebruikt, terwijl zij alleen de wiffi van ons gebruikt. Ik keek wederom bij mijn simyo en tot mij verrassing zie ik dat het gebruikt van de internet 10000 procent UIT was. Nu was deze AAN. Ik heb het WEDEROM UIT gezet.......Hoe is het mogelijk dat mijn dochter op 8 oktober bijna 10 euro aan internet heeft gebruikt, terwijl zij alleen de wifi van ons huis gebruikt.
Als ik de internet UIT zet via mijn simyo, hoe is het mogelijk dat het AAN staat????
Ik heb mijn vraagtekens tot nu toe ik heb pas twee weken een abonnement en ben benieuwd naar hoe het de komende weken verloopt bij simyo. Tot nu toe dus al teleurgesteld.
08-10-2012 08:08 Internet gebruik (2997 kB) 00:00:00 2.93
08-10-2012 16:10 Internet gebruik (7221 kB) 00:00:00 7.05
Heeft iemand ook deze problemen?
gr. Isabel 2002
ik heb sinds 4 oktober een abonnement van 100 minuten/sms bij simyo voor mijn dochter. Ik heb haar mobiel zo geinstalleerd dat zij alleen internet via de wifi kan gebruiken, o.a. thuis.DUS GEEN INTERNET VIA DE PROVIDER!!!!! Ik keek net via mijn simyo. Ik zie dat zij van de 100 minuten/sms nu nog maar 69 minuten/sms heeft. Ik keek in haar telefoon en zie dat zij maar drie sms berichtenheeft gestuurd ( een van de drie sms berichten heeft zij extra moeten betalen omdat haar oude teelfoonnumer nog niet was overgezet...dat was bekend, dus logisch....dus maarde andere 2 sms??) en er is dus 29 minuten gebeld. VREEMD ik zie ik haar telefoon, gelukkig staat deze opdatum , wie en welke nummers zij heeft gebeld....ik ben benieuwd naar de eerste rekening wie zij heeft gebeld .
Nu komt het aller mooiste: INTERNET!!!!
ik zie dat zij al 10.21 euro heeft gebruikt, terwijl zij alleen de wiffi van ons gebruikt. Ik keek wederom bij mijn simyo en tot mij verrassing zie ik dat het gebruikt van de internet 10000 procent UIT was. Nu was deze AAN. Ik heb het WEDEROM UIT gezet.......Hoe is het mogelijk dat mijn dochter op 8 oktober bijna 10 euro aan internet heeft gebruikt, terwijl zij alleen de wifi van ons huis gebruikt.
Als ik de internet UIT zet via mijn simyo, hoe is het mogelijk dat het AAN staat????
Ik heb mijn vraagtekens tot nu toe ik heb pas twee weken een abonnement en ben benieuwd naar hoe het de komende weken verloopt bij simyo. Tot nu toe dus al teleurgesteld.
Heeft iemand ook deze problemen?
gr. Isabel 2002
Hoi Isabel2002,
Ik heb je aansluiting bekeken en gecontroleerd wanneer de optie 'internet op je mobiel/mms' uit is gezet. Ik zie dat de optie op 4/10 16:29 uit is gezet, maar ook weer aan is gezet op de zelfde datum om 16:30. Vervolgens is de optie weer uit gezet op 12/10. Sindsdien is er ook geen internet verbruik meer geregistreerd.
Een mobiel toestel zal automatisch verbinding maken met het netwerk van een provider als er geen wifi verbinding meer. Hiervan ben je je als gebruiker niet altijd bewust.
Wat je bel/sms minuten betreft, heeft het te maken met de startdatum van je abonnement. Het aantal bel/sms minuten voor de eerste datum wordt namelijk naar rato berekend. Een uitgebreide uitleg kun je in dit topic vinden.
Verder kan ik mijn bundel niet aanpassen. Als ik op bundels aanpassen klik en op een hogere bundel klik gebeurt er niets.
Hoi klasema,
Ook het aantal bel/sms minuten is bij jou voor deze maand naar rato berekend. In dit topic lees je hier meer over. Je kunt je bundel niet aanpassen omdat je abonnementskosten voor de komende maand reeds zijn berekend. Je kunt wel wijziging doorgeven welke per 1/12 van kracht zal zijn.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.