Mijn verbruik (internet) werkt niet meer bij wat kan ik daar aan doen ?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Bedoel je dat jouw internet niet werkt of dat je het verbruik niet word bijgewerk?
Als het gaat om het laatste dan kun je in Mijn Simyo en in de Mijn Simyo app het laatst gemeten verbruik teruglezen. Het is goed om te weten dat het verbruik niet ‘live’ weergegeven wordt. Het kan dus zijn dat het laatst gemeten verbruik alweer een tijdje geleden is. Het verbruik wordt aangepast zodra we dit binnen krijgen vanuit het netwerk, daar zit wat vertraging in. Dit zal dus vanzelf weer bijgewerkt worden. Mag ik vragen wanneer je laatst gemeten verbruik is geweest?
Mocht je geen internet hebben wil ik je vragen om het stappenplan op deze pagina te volgen: Internet op mobiel werkt niet. Graag hoor ik of dit heeft gewerkt!
Groetjes,
Seren
Mijn verbruik werkt al 2 dagen niet dat vindt ik wel wat lang
Mijn verbruik werkt al 2 dagen niet dat vindt ik wel wat lang
Verblijf je momenteel in het buitenland? Wij krijgen het verbruik dan met extra vertraging binnen, omdat we moeten wachten op lokale providers.
Mocht je niet in het buitenland zijn hoor ik dat graag. Dan kijk ik even met je mee.
Nee ik zit niet in het buitenland
maar net gekeken nu werkt het weer
Nog een vraag kan die constante vraag voor overschrijding uit gezet worden is zeer irritant
b.v.d
Nog een vraag kan die constante vraag voor overschrijding uit gezet worden is zeer irritant
b.v.d
Wees blij dat je die meldingen krijgt om hoge buitenbundelkosten te voorkomen
Hoi
Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je verbruik weer goed bijgewerkt wordt via Mijn Simyo!
b.v.d
Ik weet niet precies welke melding je hiermee bedoelt. Zou je hier eventueel een screenshot van kunnen versturen zodat ik even met je mee kan kijken?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.