Hallo Simyo,
Ik heb een e-mail ontvangen dat mijn simkaart is geblokkeerd wegens hoge kosten. Tot mijn ontzetting ontdekte ik dat mijn internetpakket zes dagen geleden was opgebruikt en dat ik sindsdien per MB betaal. In deze korte tijd heb ik 215,84 euro kosten gemaakt voor ongeveer 1,8 GB. Dit is bijna 20 keer de kosten van mijn pakket voor 30% meer gebruik. Ik heb nu de regels gelezen en begrijp hoe dit kan gebeuren, maar Simyo stuurde ook twee SMSjes voordat het bundel leeg was. Alleen heb ik ze niet meteen gelezen, wat zeker mijn fout is. Ik ben pas een half jaar geleden naar Nederland verhuisd en in mijn thuisland werken internetpakketten vaak anders. Het is natuurlijk mijn verantwoordelijkheid om me te informeren over deze verschillen, maar helaas heb ik dat niet genoeg gedaan. Deze hoge kosten stellen mij voor een groot probleem, dus ik kan alleen maar hopen dat er een kans is om een andere oplossing te vinden.
Groeten, Chris