Skip to main content

.

Vraag

Verbruik bellen en smsen niet te zien in Mijn Simyo, hoe komt dat?


Het verbruik van bellen en sms’en wordt al een tijd niet meer aangegeven.

Is hier een oplossing voor?

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

9 reacties

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1274 reacties
  • 26 juni 2022

Inderdaad en bij internet werkt het wel gewoon!


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • 27 juni 2022

Hoi @Roy F,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je het verbruik van bellen en sms’en niet meer ziet in Mijn Simyo.

Even een paar vragen zodat het probleem wat duidelijker is:

- Heb je dit via de website of app geprobeerd? Merk je hierin een verschil?

Als dit via de app is:

- Heb je geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden? Zo niet, wil ik je vragen om dit eers te doen voordat je de verdere stappen doorloopt.

- Heeft de app de laatste update? Zo ja, wil ik je vragen om een screenshot/foto van het verbruik te plaatsen in dit topic met de naam van jouw toestel + model. Dan zal ik dit doorzetten naar onze technische afdeling.

Zodra ik antwoord heb op deze vragen kunnen wij kijken naar vervolg stappen om dit probleem op te lossen. Ik hoor graag van je.

Groetjes, 
Roeqajja

 


  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 27 juni 2022

De app is verwijdert.

De app heeft de laatste update.

Roy Flohr

iPhone 12 pro max


Heb hetzelfde probleem.

Ik mis veel dagen in het overzicht in de app. Daarnaast klopt het totaal wat per dag wordt getoond, niet met het totaal als ik op > klikt. Zie screenshot. Totaal vermeld 39 minuten. Volume zegt 1:01:34.

 

Heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maakt geen verschil. Online/website laat wel de juiste info zien.

Moto G30.


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • 28 juni 2022

Hoi @Roy F@Jan Klaassen en @Ron H,

Even een kleine update:

Op dit moment is deze issue inderdaad bekend bij onze technische afdeling. Ze zijn op dit moment aan het kijken naar een oplossing 😊. Voor nu kun je het verbruik via onze website controleren tot deze issue is verholpen. 

Groetjes,
Seren


  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 28 juni 2022

Het probleem is opgelost!

Dank je.

Roy Flohr


Ook bij mij worden weer de juiste gegevens getoond in de app


Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1274 reacties
  • 29 juni 2022

Hier alles ook weer OK 👏👏😎


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • 29 juni 2022

Goed om te horen heren @Ron H@Jan Klaassen en @Roy F! Ik heb begrepen vanuit de technische afdeling dat het probleem inderdaad is verholpen 😊.