Ik ben gisteren over gestapt van mijn prepaid naar sim only en dat ging allemaal vrij gemakkelijk en snel.
maar nu als ik internet wil hebben op mijn telefoon (waar ik eigenlijk sim only voor heb aangeschaft) krijg ik de melding op mijn telefoon dat de de verbinding verbroken is omdat de dienst niet beschikbaar is.
Ik had voorheen dit probleem niet met mijn prepaid
Met vriendelijke groet,
Werner
Bladzijde 1 / 1
Hoi MrDuck_XS, welkom op het Simyo forum!
Je krijgt deze melding omdat je internetoptie "Internet op je mobiel" uitstaat 😉 Op je Mijn Simyo pagina kun je deze optie aanzetten. Je gaat dan naar het tabblad Mijn instellingen en simkaart. Vergeet je telefoon niet eenmalig uit en aan te zetten. Op deze manier gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden met de nieuwe instellingen.
Laat je weten of het lukt? 😃
Je krijgt deze melding omdat je internetoptie "Internet op je mobiel" uitstaat 😉 Op je Mijn Simyo pagina kun je deze optie aanzetten. Je gaat dan naar het tabblad Mijn instellingen en simkaart. Vergeet je telefoon niet eenmalig uit en aan te zetten. Op deze manier gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden met de nieuwe instellingen.
Laat je weten of het lukt? 😃
Hoi Naomi
Het is nu opgelost al stond de internetoptie "Internet op je mobiel" wel aan.
ik heb hem uit gezet en toen weer aan vervolgens de telefoon opnieuw opgestart.
Nu heb ik weer internet.
Dank je wel voor je hulp.
Het is nu opgelost al stond de internetoptie "Internet op je mobiel" wel aan.
ik heb hem uit gezet en toen weer aan vervolgens de telefoon opnieuw opgestart.
Nu heb ik weer internet.
Dank je wel voor je hulp.
Hoi MrDuck_XS,
Wat vreemd dat er op jouw Mijn Simyo stond dat deze optie al aan stond, dat was aan deze kant niet het geval. Fijn dat het je nu alsnog is gelukt om deze optie te activeren en je op internet kunt!
Hartstikke bedankt dat je ons hiervan op de hoogte hebt gebracht.
Groetjes, Tiury
Wat vreemd dat er op jouw Mijn Simyo stond dat deze optie al aan stond, dat was aan deze kant niet het geval. Fijn dat het je nu alsnog is gelukt om deze optie te activeren en je op internet kunt!
Hartstikke bedankt dat je ons hiervan op de hoogte hebt gebracht.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.