Beste Simyo,
Omdat mijn dochter erg tevreden was over haar simyo, heb ik voor mijn zoon ook een abbonement afgesloten.
We willen hem leren omgaan met de telefoon en kunnen what's appen en bellen als dat nodig is.
Hij heeft een beperking en sms of berichten dat zijn data op is begrijpt hij niet.
Vandaag kregen we een mail dat we moesten betalen omdat zijn data bundel overschreden was.
Waarom wordt dit niet gewoon standaard gestopt, met een keuze om wel door te gaan ipv anders om. Als je niets doet loopt het gewoon door.
Hij loopt stage op een werkplek voor mensen met een beperking en had vandaag ineens bedacht dat hij wel filmjes kon kijken ipv een spelletje.
Nu een torenhoge rekening in 1 dag, dat kan toch echt niet de bedoeling zijn.
We hebben het hem opnieuw uitgelegd maar ik hoop dat er van enige coulance sprake kan zijn.
op een abbonnement van 10 euro in 1 ½ dag 300 euro extra kosten, gewoon in nederland, is misschien het verdienmodel, maar niet erg klant vriendelijke
Vriendelijke groet
Reinier Venhuizen