Hi Estherk,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat balen dat het er op lijkt dat het internet door de eSIM trager is geworden! Dat is zeker niet de bedoeling. Voor de zekerheid heb ik jouw eSIM zich opnieuw laten aanmelden bij het netwerk als een soort ‘reset’. Zou jij jouw telefoon voor 5 minuten helemaal kunnen uitschakelen? Dit is nodig om de reset te kunnen voltooien. Hopelijk merk je daarna wel verbetering in de verbinding! Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je in de instellingen ook proberen om handmatig een netwerk te selecteren.
Als je uiteindelijk toch weer terug wilt naar een fysieke simkaart, moet je hiervoor wel een nieuwe aanvragen. De oude simkaart is niet meer te gebruiken en mag je weggooien. Je vraagt eenvoudig een vervangende simkaart aan op Mijn Simyo. Mocht je hier niet uitkomen, stuur je dan een berichtje? Dan kan ik de simkaart ook voor je aanvragen als dat nodig is.
Laat je nog weten of het is gelukt?
Groetjes,
Tessanne
Nou wat super!
Gelijk uit- en aangedaan en het is gelukt. Het lijkt opgelost!
Bedankt!
Groetjes Esther
Hi Esther,
Dat is goed nieuws! Hou het nog even in de gaten en mocht het toch niet werken dan weet je ons te vinden!
Geniet van het weekend!
Groetjes,
Tessanne