Skip to main content
antwoord

Traag mobiel internet, hoe kan dit?

  • August 17, 2024
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Mijn mobiele internet is op eens heel traag. Ik denk dat er bij de provider simyo of kpn  een instelling is veranderd bij mijn account (onbedoeld). Graag dit weer goed zetten aangezien is mijn telefoon voor mijn werk gebruik als hotspot en me dit niet kan veroorloven

Beste antwoord door Seren

Hoi @dckve,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover contact opneemt. Ik heb even gekeken naar jouw aansluiting en ik zie niets vreemds. Ik wil je daarom vragen om de instructies van @JanD (bedankt!) op te volgen. Als dit de situatie niet verbetert, mag je mij een privébericht sturen. Dan kijken we samen naar een oplossing.

Groetjes,
Seren

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • August 18, 2024

Geef de netwerkinstellingen binnen je mobiel eens een fabrieks-reset @dckve en geef de mobiel daarna een herstart.

Succes.

 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • August 19, 2024

Hoi @dckve,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover contact opneemt. Ik heb even gekeken naar jouw aansluiting en ik zie niets vreemds. Ik wil je daarom vragen om de instructies van @JanD (bedankt!) op te volgen. Als dit de situatie niet verbetert, mag je mij een privébericht sturen. Dan kijken we samen naar een oplossing.

Groetjes,
Seren