Skip to main content

.

Hallo allemaal,

 

Ik krijg het plotseling niet meer voor elkaar om internet op mijn TP-Link MR200 te krijgen, hiervoor maak ik gebruik van een sim only Symio simkaart.
Ondertussen heb ik dit probleem al een paar weken, tot voor kort werkte het wel gewoon.

Wat heb ik geprobeerd:

  • Factory reset van de MR200
  • Firmware MR200 is up to date
  • Andere simkaart (Vodafone) in de MR200 werkte 
  • Simyo kaart in telefoon werkte ook
  • Sim reset door Simyo haalde niets uit

Een zoektocht op internet leerde dat de de internetinstellingen van de ISP misschien niet goed worden overgenomen, maar wat ik daar in moet vullen en welke waardes dat dan moeten zijn wordt me niet duidelijk.

Hopelijk kan iemand me daarbij helpen?
 

 

Hoi @Caddy_67,

Wat fijn dat het is gelukt met de hulp van @Groentjuh, heel erg bedankt voor je bijdrage!

Ik ben even langs de technische dienst gegaan en ik heb meegekregen dat “portalmmm.nl” hetgeen was wat we eerst invoerde bij de APN instellingen, blijkbaar bestaat dat nog steeds. Het is gewoon een van onze toegangspunten om toegang te krijgen tot mobiele data via Simyo. Vandaar dat dit werkte 😊. Nogmaals super bedankt voor alle handige informatie @Groentjuh.

Groetjes,
Roeqajja


Chapeau Groentjuh! Goed bezig zoals vertrouwd! 

Ik zeg @Groentjuh 4 president!!!


Reageer