Hallo,
Ik heb de laatste tijd last van slecht bereik op mijn iPhone (springt van 3G naar GPRS wat heel sloom is) in en rondom mijn huis.
Wat is hier het probleem van?
Groet, Tijmen
Bladzijde 1 / 1
Ik heb de laatste tijd last van slecht bereik op mijn iPhone (springt van 3G naar GPRS wat heel sloom is) in en rondom mijn huis.
Wat is hier het probleem van?
Groet, Tijmen
Hoi Tijmen,
Welkom op het forum :)
Je geeft aan dat je toestel de laatste tijd vaak overgaat van 3g naar gprs. Dat kan verschillende oorzaken hebben, daar moeten we dus naar op zoek.
Heb je je simkaart al eens in een ander toestel kunnen stoppen, om te kijken wat er dan gebeurt? Op welke postcode ervaar je dit precies? En heb je al eens geprobeerd om je toestel vast te zetten op 3g?
Ik hoor het graag van je,
groetjes, Charlene
Hallo,
Ik heb het op een ander toetstel geprobeerd en dat deed het ook niet. Ik gebruik het het meest op de postcode: 8252JV
Vast zetten kan niet, als mijn iPhone slecht bereik heeft springt hij automatisch op gprs. Maar het vreemde is is dat het eerst wel goed was.
Ik hoor graag van u.
Groet, Tijmen
Ik heb het op een ander toetstel geprobeerd en dat deed het ook niet. Ik gebruik het het meest op de postcode: 8252JV
Vast zetten kan niet, als mijn iPhone slecht bereik heeft springt hij automatisch op gprs. Maar het vreemde is is dat het eerst wel goed was.
Ik hoor graag van u.
Groet, Tijmen
Ik heb het op een ander toetstel geprobeerd en dat deed het ook niet. Ik gebruik het het meest op de postcode: 8252JV
Vast zetten kan niet, als mijn iPhone slecht bereik heeft springt hij automatisch op gprs. Maar het vreemde is is dat het eerst wel goed was.
Ik hoor graag van u.
Groet, Tijmen
Hoi Tijmen,
Er zijn bij jou in de buurt wel werkzaamheden aan de mast geweest, waardoor 3g minder beschikbaar was. Maar dat zijn meer de postcodes daar in de buurt, niet die van jou. Wie weet heb je daar toch last van (gehad). Ik zet voor de zekerheid je simkaart even opnieuw op het netwerk. Wellicht kan ie zich dan weer aanmelden op de mast waar eerst aan gewerkt is.
Mocht dit nou niks verbeteren, dan hoor ik het van je, dan ga ik informeren bij de specialisten.
Groetjes, Charlene
Hallo,
Ik heb het probleem nog steeds, in mijn gezin heeft iedereen kpn/simyo en die hebben er ook last van.
Groet, Tijmen
Ik heb het probleem nog steeds, in mijn gezin heeft iedereen kpn/simyo en die hebben er ook last van.
Groet, Tijmen
Ik heb het probleem nog steeds, in mijn gezin heeft iedereen kpn/simyo en die hebben er ook last van.
Groet, Tijmen
Hoi Tijmen,
Dan ga ik informeren bij de netwerkspecialisten voor je. Ik kom er dus nog bij je op terug.
Groetjes,
Charlene
Hallo,
Dank u wel.
Groet, Tijmen
Dank u wel.
Groet, Tijmen
Hallo,
Ik heb sinds vandaag geen bereik meer in mijn buurt.
Dit wou ik even meldenn.
Groet, Tijmen
Ik heb sinds vandaag geen bereik meer in mijn buurt.
Dit wou ik even meldenn.
Groet, Tijmen
Ik heb sinds vandaag geen bereik meer in mijn buurt.
Dit wou ik even meldenn.
Groet, Tijmen
Hoi Tijmen,
Wat vervelend je nu helemaal geen bereik hebt. Ik heb meteen even naar onze Netwerkspecialisten voor je gebeld en zij geven aan dat op het moment de mast in storing staat en er aan gewerkt wordt om deze zo spoedig mogelijk weer in de lucht te hebben.
Daarnaast heb ik meteen even navraag gedaan over de problemen die je ervaart dat je telefoon van 3G naar GPRS springt. De netwerkspecialisten geven aan dat je op een grensgebied zit qua 3G, waardoor je wanneer je je bij de ramen bevindt wel 3G zou moeten hebben, maar dit dus helaas niet overal even stabiel is... Er wordt continu gewerkt aan het verbeteren van het netwerk, maar of er binnenkort verbetering in komt, daar is helaas niets over bekend..
Hallo,
Ik heb normaal in mijn huis 3g kunnen gebruiken maar nu niet, dus hoe kan dat?
Bedankt dat je hebt gebeld naar de Netwerkspecialisten.
Groet,
Tijmen
Ik heb normaal in mijn huis 3g kunnen gebruiken maar nu niet, dus hoe kan dat?
Bedankt dat je hebt gebeld naar de Netwerkspecialisten.
Groet,
Tijmen
Ik heb normaal in mijn huis 3g kunnen gebruiken maar nu niet, dus hoe kan dat?
Bedankt dat je hebt gebeld naar de Netwerkspecialisten.
Groet,
Tijmen
Hoi Tijmen,
-Kim geeft aan dat ze
meteen even naar onze Netwerkspecialisten voor je gebeld en zij geven aan dat op het moment de mast in storing staat en er aan gewerkt wordt om deze zo spoedig mogelijk weer in de lucht te hebben.
Dat lijkt me de reden dat je normaal gesproken wel goed bereik hebt, maar nu niet.
Ik bedoel, dat ik al voor de storing gprs heb. Ineens was het zo dat ik geen 3g meer heb. Heel vervelend
Da's inderdaad erg vervelend, maar weer citeer ik -Kim:
Daarnaast heb ik meteen even navraag gedaan over de problemen die je ervaart dat je telefoon van 3G naar GPRS springt. De netwerkspecialisten geven aan dat je op een grensgebied zit qua 3G, waardoor je wanneer je je bij de ramen bevindt wel 3G zou moeten hebben, maar dit dus helaas niet overal even stabiel is... Er wordt continu gewerkt aan het verbeteren van het netwerk, maar of er binnenkort verbetering in komt, daar is helaas niets over bekend..
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.