Skip to main content

.

Hallo,

Sinds enkele weken heb ik een abonnement bij Simyo.

Nadat ik de Simyo-simkaart had geplaatst zag ik bij 'Namen toegangspunten’ op mijn telefoon dat een toegangspunt was toegevoegd met gegevens zoals in de afbeelding.

Dat ziet er toch enigszins anders uit dan wat ik op de site van Simyo lees dat het zou moeten zijn.

Desondanks werkt het mobiele internet prima (in elk geval in Nederland; ik ben nog niet in het buitenland geweest).

Moet ik de gegevens aanpassen of kan ik het zo laten staan?

Hoi @Royke71,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Zolang je internet goed werkt hoef je in principe niks aan te passen. Mocht je problemen ervaren met je internet, bijvoorbeeld in het buitenland, dan kun je gerust je APN opnieuw instellen met behulp van onze Toestelhulp 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Bedankt voor de reactie!

Ik heb toch maar even een extra APN aangemaakt met behulp van de toestelhulp. Dan hoef ik die alleen nog maar te selecteren als ik toch problemen zou ervaren, in plaats van dat ik op dat moment nog alles bij elkaar moet zoeken (wat dan vast niet zo snel gaat als dat ik zou willen 😉).

Hallo @Royke71 onderstaand zijn de juiste gegevens:

Succes

Dank je, @JanD .

Die staan nu in de extra APN die ik heb aangemaakt. De APN met de gegevens uit mijn schermprint werd bij mij automatisch aangemaakt na het plaatsen van de Simyo-simkaart. En die blijkt het tot nu toe dus ook goed te doen. 😀

Bedankt voor je reactie @JanD!

Fijn dat het werkt @Royke71 😊

Reageer