Ik ook! In mijn ervaring gaan er wat weken overheen voordat ik reactie krijg van KPN, maar het is vaak wel een inhoudelijke en goede reactie 🙂 Ik laat het jou weten de seconde dat ik reactie heb.
Groetjes!
Fijn weekend
Fijn was het zeker! 🙂 Jouwe ook?
Groetjes,
Jihane
Ja hoor. Moest wel werken maar met dat mooie weer gewoon wat extra buiten lopen.
Gelukkig! 😃
Er zal nog geen reactie zijn. Maar het valt me toch wel op dat het alleen bij het rijden door de Zeeburgertunnel is en het valt op dat het nu beide kanten is.
Coentunnel
IJtunnel
Piet Heintunnel
Zeeburgertunnel
Hoi Ray!
Inderdaad nog niets vernomen! Maar dankjewel voor de heldere update! 😃 Ik hou jou sowieso op de hoogte!
Groetjes,
Jihane
Nog steeds geen nieuws?
Nog steeds niets! Ik stuur ze nog even een e-mail als reminder.
Groetjes!
Nog steeds niets! Ik stuur ze nog even een e-mail als reminder.
Groetjes!
Je bent er maar druk mee. Dit staartje en die van Volte nu erbij 😃
Ik blijf graag druk 😉
Ik reageer hier zo snel mogelijk op, zodra ik iets hoor!
Groetjes,
Jihane
28 dagen is wel lang.. In totaal al meer dan 2 maanden.
Hi Ray,
Dat is inderdaad lang, helaas kunnen wij hier momenteel ook niks aan doen. Het ligt in de handen van KPN. Jihane heeft in ieder geval ook al een reminder gestuurd, ze zijn er mee bezig. Zodra we meer weten, hoor je dat natuurlijk :)
Groetjes,
Niels
Ik heb een andere mount gekocht. Telefoon is nu dichter bij het raam. Geen verschil.. getest met meerdere telefoons.
Hi Ray,
Ik denk ook niet dat een nieuwe telefoonhouder verschil gaat geven. Zoals eerder aangegeven wachten we nog op antwoord van KPN.
Groetjes,
Niels
@Jihane
Ik ben zojuist gebeld door een netwerkspecialist van KPN.
Mijn klacht is erkend. Ze hebben wel meerdere klachten ontvangen. En de planning is dat in september dit jaar het netwerk verbeterd wordt in de Zeeburgertunnel. Er wordt o.a. een betere indoor repeater geplaatst.
Ben alleen vergeten de naam van de specialist te noteren.
Hoi Ray!
Wij hebben het hier al over gehad via Whatsapp eventjes, maar ah, wat fijn! 😃 Ik ben blij dat het grondig onderzocht is - dat verklaart ook meteen waarom het zo lang duurde.
Blij dat dit opgelost gaat worden.
Groetjes,
Jihane
Helaas heeft KPN een slechte planning want het probleem nog steeds niet opgelost.
Jeetje! Het zou in september gebeuren, en het is nu begin oktober. Waarschijnlijk is er wat vertraging! Laten we hopen dat het deze maand opgelost wordt!
Groetjes,
Jihane