Skip to main content

.

Hallo allemaal,



Sinds kort heb ik een iPhone SE in combinatie met een abonnement met 4G.

Mijn telefoon maakt echter alleen maar gebruik van 3G, m.a.w. hij schakelt niet over naar 4G.

Op mijn telefoon heb ik 4G aangezet, ik heb de gegevens van simyo goed in mijn telefoon bij mobiele data ingevoerd en mijn telefoon ook al meer dan eens opnieuw aangezet. Dit heeft allemaal helaas niet geholpen.



Ik hoop dat een van jullie mij hiermee kan helpen.

Groeten, DMW
Hoi DMW,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat onhandig dat het niet lukt om verbinding te maken met het 4G-netwerk! Geen zorgen - ik heb meteen een reset uitgevoerd op je 4G-optie. Daarmee heb ik de instelling opnieuw aangemeld op het netwerk. Fris en fruitig! Wil jij je toestel uitzetten en daarna weer aandoen?



Als het goed is, moet alles dan weer werken 🙂 Laat je 't me weten?



Groetjes,

Jihane
Ja nu werkt het. Bedankt!
Hoi DMW,



Dat is goed nieuws! :D



Ik wens je alvast een hele fijne dag toe.



Groetjes,

Asma

Reageer