Skip to main content

.

Beantwoord

Te hoge kosten buiten de bundel?

  • 13 februari 2024
  • 5 reacties
  • 49 Bekeken

  • Mijn bundels€ 17,62
  • Kosten buiten mijn bundels€ 164,62
  • Totaal te betalen€ 182,06
Beste op 10 februari is mijn dochter al aan het internetten buiten haar bundel volgens de specificatie. 
 
Waarom heeft zij pas 12 februari een bericht ontvangen dat haar bundel op is?
 
Kan Simyo ons tegemoet komen met minder hoge kosten?
 
 
 

Beste antwoord door Seren

Hoi @Deborah2011 ,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je dochter kosten buiten de bundel heeft gemaakt. 

Wij sturen altijd een waarschuwing sms bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Deze sms'jes komen rechtstreeks van het netwerk af en zijn altijd leidend. Het is uiteraard niet de bedoeling dat jullie de sms pas 2 dagen later hebben ontvangen. Om deze reden wil ik graag met jullie meekijken. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens? 

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

5 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1695 reacties
  • antwoord
  • 13 februari 2024

Hoi @Deborah2011 ,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je dochter kosten buiten de bundel heeft gemaakt. 

Wij sturen altijd een waarschuwing sms bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Deze sms'jes komen rechtstreeks van het netwerk af en zijn altijd leidend. Het is uiteraard niet de bedoeling dat jullie de sms pas 2 dagen later hebben ontvangen. Om deze reden wil ik graag met jullie meekijken. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens? 

Groetjes,
Seren


  • Beginner
  • 2 reacties
  • 19 februari 2024

Na de schrik hoge kosten te hebben ontvangen heb ik bij deze besloten terug te gaan naar fodafoon. Dit nog nooit in mijn leven   nu 71 jaar oud meegemaakt. Moet zeker anders kunnen. Heb nu voor alle zekerheid mijn mobiele gegevens uitgezet.

Maar dit moet toch niet de bedoeling zijn.

Vr. Gr.

 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1695 reacties
  • 19 februari 2024

Hoi @Joop Koning,

Jammer om te horen dat je hebt besloten om over te stappen naar een andere provider. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik dat graag. 

Groetjes,
Seren


  • Beginner
  • 1 reactie
  • 19 februari 2024

Ook geschrokken van hoge kosten bellen buiten bundel maar warme douche voor Simyo door dit netjes op te lossen en rekening kwijt te schelden. 


  • Beginner
  • 2 reacties
  • 19 februari 2024

Dat zou dan in de krant moeten   want weet uit ervaring dat dit toch echt niet gebeurd. Het zou een wonder zijn !.

Voor ons veel geld ,voor Symio een fooitje.