Goedemorgen,
ik krijg net een mailtje dat jullie mijn nummer hebben geblokkeerd, tot zo ver: ok, dat zal wel nodig zijn..
Kijk verder, zie ik dat € 497,53 buiten de bundel is gegaan?!?! Wat een bedrag zeg!
Mijn zoontje gebruikt dit abonnement en zou tussen 9:32 t/m 9:51 vandaag op YouTube dit bedrag bij elkaar hebben verbruikt?!? Ik zie wel dat het 57 “gesprekken” van steeds 59 mb zijn geweest, wat tot een total van ruim 3 Gb komt.
Ik lees allemaal berichten hier op het forum, waaruit ik begrijp dat er geen limiet door jullie wordt gesteld; hoe kan je dit soort buitensporige verbruik dan in de hand houden? Ik zie ook jullie aanbevelingen en die heb ik nu ook ingesteld maar dat is dus altijd reactief, achteraf…
Jullie begrijpen dat de schrik erg is groot is want a. het is een onnoemelijk astronomisch bedrag voor een weinig aantal minuten b. je kan dus net zo lang dit gebruiken(misbruiken) totdat jullie de sim blokkeren en de klant zit dan dus met torenhoge kosten.
De Eigen verantwoordelijkheid is nu wel goed doorgedrongen, had alleen nooit geen idee dat dit op deze manier benodigd zou zijn.. Bij ben en andere providers heb ik zoiets niet meegemaakt, daar was het een kwestie van geen tegoed meer, pech gehad en ging mijn zoon databundels bij kopen en dat vond ik al lastig want dat kan je ook oneindig blijven doen… Bij Simyo was ik blij met veel ruimere bundels maar niet met het oneindige verbruik wat niet vanuit jullie goed te managen lijkt..
Kunnen jullie mij helpen bij dit probleem? ik ben even uit het veld geslagen door deze plotselinge donderslag bij heldere hemel..
Mvg,
Brian