Skip to main content
antwoord

Storing: waarom hapert sinds een week mijn internet op iPhone 11?

• November 20, 2025
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

Sinds ongeveer een week hapert mijn internet op mijn iphone 11. 

Alle stappen doorlopen op de Q&A maar geen resultaat

Het gaat over 4G netwerk, ik heb een iphone 11 maar weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Het updaten van de software heeft niet geleid tot een verandering van het gedrag.

Ben door de opties heen…..

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Frank_lent,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je zulk slecht internet hebt! 

In het verleden zijn er vaker problemen geweest wat betreft de iPhone 11. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens en jouw iMEI nummer? Dan laat ik jouw telefoon gelijk even hierop checken 😊.

Groetjes,
Amy

6 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • November 20, 2025

Hoi ​@Frank_lent,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je zulk slecht internet hebt! 

In het verleden zijn er vaker problemen geweest wat betreft de iPhone 11. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens en jouw iMEI nummer? Dan laat ik jouw telefoon gelijk even hierop checken 😊.

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • November 29, 2025

Hoi,

Ik ervaar dezelfde problemen. Ik heb ook een iPhone 11.

Ik heb al van alles geprobeerd. Harde Reset, vliegtuig modus voor een x tijd, zodat hij opnieuw moet zoeken naar een mast. Updates uitgevoerd.

Maar niks helpt.

Hij doet het heel even als je je data uitzet en weer aanzet. Maar dat is maar heel even.

Zou u mij kunnen helpen?

Alvast bedankt,

Jesse1909

• auteur
  • Beginner
  • November 29, 2025

Update op mijn oorspronkelijke bericht:

-nieuwe SIM kaart van Simyo heeft geen effect

-volledige nieuwe installatie (alle gegevens verwijderd) van iphone heeft geen effect

Aangezien wifi wel gewoon prima werkt lijkt het mij het meest waarschijnlijk als het probleem bij Simyo ligt maar tot nu toe nog geen oplossing gekregen die werkt.

groeten,

Frank 

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • November 29, 2025

Aangezien wifi wel gewoon prima werkt lijkt het mij het meest waarschijnlijk als het probleem bij Simyo ligt maar tot nu toe nog geen oplossing gekregen die werkt.

Het probleem kan net zo goed bij Apple liggen..

Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • November 29, 2025

Het is wel een beetje vreemd dat het jaren goed gaat. IPhone 11 & Simyo. ineens werkt het niet lekker.
Je moet ergens beginnen met zoeken.

Vandaar mijn vraag aan Simyo.
Kunnen jullie hier iets mee? Aangezien jullie zelf aangeven dat er een issue is met de combi
iPhone 11 & Simyo?

ik hoor het graag.

• Beginner
  • December 1, 2025

Same issue happened before (1-2 years) multiple times. Also not only iphone 11, but with other Android models as well (I have Nothing phone 2a). Started happening to me recently again, last time I tried everything with no solutions. I think it's about the KPN 4G network, I'm about to switch completely away from Simyo if this continues for one more day