Hallo,
Gisteren kreeg ik plotseling de volgende melding via de email:
We hebben een verbetering gedaan op het 4G-netwerk. Daarom werkt internet misschien niet. Zet je toestel even uit en aan. Daarna doet alles het weer! Gr. Simyo
Na het starten Deed het internet het maar toen kreeg ik vrij snel:
Hallo, je hebt data verbruikt zonder internetbundel. Je betaalt nu het buiten bundel tarief. Tip: met een internetbundel voorkom je hoge kosten. Groet Simyo.
Maar mijn bundel is net pas een paar dagen oud en heb nog meer dan 2 GB vrij deze maand....snap er iets van...?!
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jakokei01, welkom op het Simyo forum :)
Super dat Raytje je al goed heeft doorverwezen. Bedankt Raytje 🙂 Je hebt inderdaad een internetbundel. De Internetbundel voor 2000 MB. Sorry voor de verwarring. De sms is dus onterecht en kun je beschouwen als niet verzonden.
Is je vraag duidelijk beantwoord?
Super dat Raytje je al goed heeft doorverwezen. Bedankt Raytje 🙂 Je hebt inderdaad een internetbundel. De Internetbundel voor 2000 MB. Sorry voor de verwarring. De sms is dus onterecht en kun je beschouwen als niet verzonden.
Is je vraag duidelijk beantwoord?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.