Skip to main content
antwoord

Slechte verbinding 5g en 4g bij de google pixel 7 en huawei mate 20. Wat nu?

  • April 27, 2025
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Beste Simyo,

De afgelopen tijd is mijn internetverbinding die niet van de router komt erg traag/slecht. Een tekstbericht sturen is vaak geen probleem, maar een foto sturen of zelfs een krantenartikel bekijken op de telefoon verloopt verre van soepel. Ik heb ditzelfde probleem gehad op beide telefoons (Google pixel 7 en Huawei mate 20). Ik heb al geprobeerd om het internet handmatig in te stellen, de telefoon te resetten. Niks lijkt alleen te helpen, dus ik vraag mij nu af hoe ik dit probleem op kan lossen.

Voorheen heb ik trouwens een pre=paid bundel gehad, wellicht dat de simkaart daarom misschien niet gaat zoals mijn bundel nu is. 

Graag hoor ik van u terug.

 

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@TjallingDR,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internet niet goed werkt!

Op je aansluiting zie ik dat je een verouderde simkaart hebt. Dit is waarschijnlijk de reden dat je verbinding niet goed werkt. Ik stuur je graag kosteloos een nieuwe simkaart op. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik je hiermee verder. :)

Groetjes,
Roeqajja

3 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • April 28, 2025

Hi ​@TjallingDR,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internet niet goed werkt!

Op je aansluiting zie ik dat je een verouderde simkaart hebt. Dit is waarschijnlijk de reden dat je verbinding niet goed werkt. Ik stuur je graag kosteloos een nieuwe simkaart op. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik je hiermee verder. :)

Groetjes,
Roeqajja


  • auteur
  • Beginner
  • August 20, 2025

Hey, sinds de nieuwe simkaart heb ik eigenlijk nog geen goed internet gehad, ik heb een speedtest gedaan en er kwam uit dat ik 0.06 Mbps heb, dit is natuurlijk extreem traag en na meer onderzoek te doen, is mijn vermoeden dat mijn simkaart of geblokkeerd of gelimiteerd is. ik heb dit probleem namelijk op meerdere telefoons gehad en ook overal in het binnen en buitenland.

Graag hoor ik terug van u met een oplossing of suggestie.

(sorry voor de late feedback op de nieuwe simkaart)


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • August 25, 2025

Hi ​@TjallingDR,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer om te horen dat de nieuwe simkaart niet heeft geholpen!

Ik zie dat wij al contact hebben via de privéchat. Ik help je graag verder via deze weg.

Groetjes,
Roeqajja