Goedemorgen
Ik wil even mijn grieven kwijt over de slechte afhandeling van een klacht door SimyO
Ik heb al twee maanden geleden een klacht ingediend over een te hoog dataverbruik om mijn nota.
Ik werd ineeens (Zonder aanwijsbare reden en zonder veranderd belgedrag) geconfronteerd met een extra dataverbruik van 178 euro.
Ik bel al jaren op de zelfde wijze  internet al jaren op de zelfde wijze en dan ineens dit.
Ik zag dat er vaak om precies 00.00 uur en 08.00 uur data verbruikt werd. ONMOGELIJK!
Er zijn ook meerdere mensen met dezelfde klacht.
ECHTER, als je dan een klacht indient wordt eerst de telefoon 2 keer verbroken, daarna word je niet teruggebeld terwijl de medewerker toch jouw gegevens heeft en  duurt het nu al twee maanden voordat ik antwoord heb. Ik heb nog steeds geen antwoord.
Hoe serieus nemen ze je bij Simyo?
Niet dus!!
Ik voel me bestolen  en in de kou gezet.
GroetÂ
Jan Verburgt
Bladzijde 1 / 1
Wat het onverwacht hoge dataverbruik betreft, ik neem aan dat je hier al eens hebt gekeken?
https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-mijn-internet-verbruik-hoog-zijn-2989/
https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-mijn-internet-verbruik-hoog-zijn-2989/
Op veel (moderne) telefoons, bijvoorbeeld met Android 4.0, kun je heel eenvoudig via Instellingen > Datagebruik zien welke Apps in welke periode data hebben verbruikt. Heb je hier al eens onderzoek naar gedaan?
Ik heb inderdaad gekeken naar het artikel. Dank voor de tip
Was al op de hoogte van de inhoud.
Neemt niet weg dat de afhandeling van mijn klacht zeer onprofessioneel is.
Was al op de hoogte van de inhoud.
Neemt niet weg dat de afhandeling van mijn klacht zeer onprofessioneel is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.