ik heb de laatste dagen zeer slecht internet, ook mijn dochter heeft hier last van, hoe kan dit ? heb al jaren simyo en dit is echt voor het eerst
Bladzijde 1 / 1
Hoi jolandabrands, welkom op het Simyo forum 🙂.
We vinden het erg vervelend om te vernemen dat zowel jij als je dochter ineens heel slecht bereik hebben. Ik ben zelf ook benieuwd hoe dit kan, dus zoek ik dit graag voor je uit.
Om te beginnen heb ik op jouw simkaart het internet opnieuw aangemeld. Hierdoor weten we zeker dat de verbinding goed is op jouw simkaart en er geen blokkade op het netwerk zit. Ik wil je daarom vragen om voor 15 minuten je telefoon uit te zetten en hierbij de simkaart uit de telefoon te halen. Daarna zoek je handmatig naar het KPN netwerk met je telefoon.
Werkt dit niet? Hoor ik heel graag waar en wanneer je vooral merkt dat je internet het minder goed doet. Ik kan op basis daarvan contact opnemen met KPN om het bereik op jouw locaties te laten checken.
Hou je me op de hoogte?
Groetjes, Tiury
We vinden het erg vervelend om te vernemen dat zowel jij als je dochter ineens heel slecht bereik hebben. Ik ben zelf ook benieuwd hoe dit kan, dus zoek ik dit graag voor je uit.
Om te beginnen heb ik op jouw simkaart het internet opnieuw aangemeld. Hierdoor weten we zeker dat de verbinding goed is op jouw simkaart en er geen blokkade op het netwerk zit. Ik wil je daarom vragen om voor 15 minuten je telefoon uit te zetten en hierbij de simkaart uit de telefoon te halen. Daarna zoek je handmatig naar het KPN netwerk met je telefoon.
Werkt dit niet? Hoor ik heel graag waar en wanneer je vooral merkt dat je internet het minder goed doet. Ik kan op basis daarvan contact opnemen met KPN om het bereik op jouw locaties te laten checken.
Hou je me op de hoogte?
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.