Sinds enkele maanden heb ik steeds dat mijn 4G verbinding wegvalt en verandert in een E-verbinding. Dit oa op de A16 tussen grens en Rotterdam. Ik merk dit sinds er geen KPN meer staat als mobiel netwerk maar Simyo. Ik zie dan maximaal bereik met 4 streepjes maar toch een E-verbinding. App’s werken dan plots niet meer. Ik wordt dan gedwongen steeds te rommelen op mij mobiel om weer verbinding te krijgen onder het rijden. Ik heb een iphone 11 dus daar kan het niet aan liggen. Mijn vrouw heeft hetzelfde abonnement en heeft dan wel gewoon verbinding. Heel vervelend want ik heb juist een contact voor 2 jaar aangegaan. Ben erg teleurgesteld in Simyo.
Bladzijde 1 / 1
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je verbinding steeds wegvalt!
Ik zie op je aansluiting dat je een verouderde simkaart hebt, dit is hoogstwaarschijnlijk de reden dat je bereik niet goed werkt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zorg er dan voor dat je kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd krijgt.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.