Hoi,
Sinds een paar weken heb ik slecht bereik en nagenoeg geen internet (4G). Ik heb de stappen doorlopen zoals aangegeven op de website. Herkent iemand dit?
Kan iemand mij helpen?
Groet,
Florine
Hoi,
Sinds een paar weken heb ik slecht bereik en nagenoeg geen internet (4G). Ik heb de stappen doorlopen zoals aangegeven op de website. Herkent iemand dit?
Kan iemand mij helpen?
Groet,
Florine
Wat is het merk en type van je mobiel?
Hi Ron,
dank voor je vliegensvlugge reactie! Ik heb een Iphone 11 :)
Oeps daar was ik al bang voor.
er zijn problemen met met name de iPhone 11 dit is bekend bij simyo.
probeer eens Herstel netwerkinstellingen deze tip heb ik vandaag voorbij zien komen bij diegene heeft het geholpen ben heel nieuwsgierig.
Oei helaas… niet gelukt. Dankjewel voor het meedenken, dat is al erg fijn.
Als het bij Simyo bekend is zal het misschien afwachten zijn..
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je netwerkproblemen ervaart.
Momenteel hebben wij inderdaad problemen met het netwerk op sommige Iphone 11 toestellen zoals
Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad via whatsapp over je netwerkprobleem en hier verder bent geholpen. Hopelijk wordt dit snel opgelost. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Ashley
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.