Hoi,
Ben circa 2 jaar bij Simyo en heb destijds ook een internet abonement afgesloten.
Heeft altijd goed gewerkt tot 2 maanden geleden.
Kan , op mijn werk, met de telefoon, niet meer op internet,mailen of facebook.
Thuis en op andere plaatsen geen probleem, alléén op het werk doet internet enz. het niet.
Het werk bevind zich op een industieterrein.
Heb weer internet als ik bv de weg oversteek.
Hoor nog wel...
Alvast bedankt voor U reactie
Bladzijde 1 / 1
Hoi limboman,
Welkom op het forum! :)
Klopt het dat je 'vroeger' wel internet had op je werk? Zou je de postcode willen doorgeven van je werk en waar je de problemen ervaart? Dan kunnen we even controleren wat er precies aan de hand is.
Ik hoor graag van je 🙂
Welkom op het forum! :)
Klopt het dat je 'vroeger' wel internet had op je werk? Zou je de postcode willen doorgeven van je werk en waar je de problemen ervaart? Dan kunnen we even controleren wat er precies aan de hand is.
Ik hoor graag van je 🙂
Hoi Dries,
Sorry voor de late reactie, maar 1 dag na mijn reactie, heb ik weer internet op mijn werk.
Heb gewacht met reageren, totdat ik zeker wist dat dit niet voor een korte duur zou zijn.
postcode is 6042 TA.
bedankt voor je reactie.
groetjes
Limboman
Sorry voor de late reactie, maar 1 dag na mijn reactie, heb ik weer internet op mijn werk.
Heb gewacht met reageren, totdat ik zeker wist dat dit niet voor een korte duur zou zijn.
postcode is 6042 TA.
bedankt voor je reactie.
groetjes
Limboman
Hoi limboman,
Bedankt dat je alsnog even iets hebt laten horen 🙂 Dat stel ik op prijs! Begrijp ik nou goed dat je internet het nu goed doet of is het nu na korte duur weer wat minder goed? Dan kan ik namelijk een onderzoek voor je starten 🙂
Bedankt dat je alsnog even iets hebt laten horen 🙂 Dat stel ik op prijs! Begrijp ik nou goed dat je internet het nu goed doet of is het nu na korte duur weer wat minder goed? Dan kan ik namelijk een onderzoek voor je starten 🙂
Hoi Dries,
Bedankt voor je reactie, maar het ,,probleem, is verholpen.
Dus... Hoef je géén onderzoek te starten.
groetjes
Limboman
Bedankt voor je reactie, maar het ,,probleem, is verholpen.
Dus... Hoef je géén onderzoek te starten.
groetjes
Limboman
Hoi limboman,
Fijn dat het probleem is opgelost, dankjewel voor je terugkoppeling 🙂
Fijn dat het probleem is opgelost, dankjewel voor je terugkoppeling 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.