Het internet gebruik dreigt boven mijn internet bundel limiet uit te komen. Nu kan je volgens mij bij instellingen internet op mobiel/MMS op uit zetten. Als ik dit die kan ik bij ingang van de nieuwe maand (dus ook nieuwe bundel) deze service weer oop aan zetten.
Nog een tweede vraag . Als ik deze service op uit zet, kan ik dan nog wel gebruik blijven maken van mijn thuisnetwerk via Wifi?
al vast bedankt voor de reactie
Ronald
Bladzijde 1 / 1
Beste Ronald11,
Welkom op het forum!
Het is mogelijk om de optie 'Internet op je mobiel/MMS' uit te zetten. Wanneer je deze optie uitzet dan kan je alleen gebruik maken van het internet via WIFI. Wanneer je de optie hebt uitgezet dien je wel om de wijziging door te voeren op het netwerk je telefoon uit/aan te zetten.
Welkom op het forum!
Het is mogelijk om de optie 'Internet op je mobiel/MMS' uit te zetten. Wanneer je deze optie uitzet dan kan je alleen gebruik maken van het internet via WIFI. Wanneer je de optie hebt uitgezet dien je wel om de wijziging door te voeren op het netwerk je telefoon uit/aan te zetten.
Nattascha bedankt,
weet je ook of bij het ingaan van je nieuwe maandbundel deze service weer geoon aan kan zetten?
groet Ronald
weet je ook of bij het ingaan van je nieuwe maandbundel deze service weer geoon aan kan zetten?
groet Ronald
Beste Ronald11,
Je kan de optie 'internet op je mobiel' uiteraard weer inschakelen via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Groetjes,
Arie
Je kan de optie 'internet op je mobiel' uiteraard weer inschakelen via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.