Ik ben in Nederland dit weekend en heb gister een dagbundel genomen. Die is vanochtend afgelopen (dus alle andere Simyo internetgebruikers kunnen weer van hun volledige bandbreedte genieten ;)!) zoals mij keurig per sms en email werd medegedeeld. Alleen de tekst luidt "uw internet maandbundel is verlopen". Een kleinigheid natuurlijk maar als een Simyo systeemprogrammeur even niets anders te doen heeft zou dit gecorrigeerd moeten worden.
Bladzijde 1 / 1
@Scotsman bedankt voor het meedenken 🙂
@Martijn: ook bedankt voor het meedenken. :p
Hoi Scotsman,
Dat hoort natuurlijk niet. Je hebt gelijk. Ik heb het doorgestuurd. Dan kunnen ze dit aanpassen.
Update: Het is nu aangepast :)
Groetjes,
Alex
Dat hoort natuurlijk niet. Je hebt gelijk. Ik heb het doorgestuurd. Dan kunnen ze dit aanpassen.
Update: Het is nu aangepast :)
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.