Skip to main content

.

Zit nu al weer 3 weken te wachten voordat mijn telefoon zal worden omgeruild ivm de IPhone 11 problemen.

Simyo blijft maar rekken en aangeven dat ze er alles aan doen maar heb sterk het idee dat ik telkens wordt voorgelogen.

Blijven zich verschuilen achter Reconext    en dat ze zitten te wachten op antwoord. Nu lees ik dat ik absoluut niet de enige ben die hier tegen aan loopt.

Als je Reconext belt krijg je horen dat ze niet met eindgebruikers mogen schakelen maar dat hun Backoffice altijd binnen 1,5 dag reageert naar de providers. Ook in deze super drukke tijden. 
Wie liegt er nu? Simyo of Reconext 

Wie is er de dupe? De klanten

Net maar weer eens gebeld met Simyo om te vragen wanneer ik de omruiling kan verwachten omdat ik nog steeds niets heb vernomen en er maar geen terugkoppeling komt ondanks eerdere toezeggingen.

Het blijkt bij Reconext zo druk te zijn met de omruilingen dat ze het werk niet aan kunnen en terugkoppelingen zeer lang op zich laten wachten.

Simyo geeft weer aan dat ik maar GEDULD moet hebben tot ik een bericht ontvang vanuit Reconext. 😢😢😢

Wel jammer dat we nu bijna een maand later zijn en er geen uitzicht is op de nieuwe telefoon.

Ben benieuwd of de nieuwe IPhone nog ondersteund wordt als we deze ontvangen?🤔

Ik heb wel bericht namelijk dat ze mn telefoon ongerepareerd terugsturen.

Dus ik ben weer 4 maanden terug in de tijd: geen stap verder.

Ik wist wel dat ik door Simyo voor de gek gehouden werd. 

Volgens mij krijg je dit bericht standaard maar is wel het IMEI nummer aangepast en krijg je dan alsnog een andere telefoon toegestuurd 

Nee zelfde imei nummer.

En dan te bedenken dat ik het gewoon concreet heb besproken (want toen had ik het gevoel al dat ze me voor de gek zaten te houden): telefoon zou gewoon omgewisseld worden. Want Simyo had geconstateerd dat het aan het netwerk icm de Iphone 11 lag.

En dan nu dit.

Gaat Simyo iets voor jou doen?

Ik heb namelijk al diverse keren te horen gekregen dat ze deze gaan omruilen voor een nieuwe.

Niets dus.

Ja dat hebben ze tegen mij ook gezegd. Staat zelfs in de mail 

Waarom doen we dit?

We willen onze excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren. Je bent een gewaardeerde klant en we willen ervoor zorgen dat je van onze service blijft genieten. We zijn heel blij je een nieuwe iPhone te kunnen aanbieden ter vervanging van je iPhone 11.

Maar goed je ziet in dit topic ook dat de Simyo mensen niet meer reageren. Zelfs niet met de standaardberichtjes dat het goed is dat je contact opneemt, het zich ‘heel goed voor kunnen stellen’ en hun ‘oprechte’ excuses aanbieden.

Nee de hulp op het forum is ver te zoeken vanuit Simyo.

Persoonlijk denk ik dat de struisvogel politiek niet de beste is.Lekker kop in het zand en laat de klant het maar uitzoeken.

Schriftelijke toezeggingen zijn blijkbaar niet uitvoerbaar, want ook ik heb dezelfde bevestiging ontvangen dat ik een nieuwe telefoon ontvang.

Vrees nu dus ook het ergste.

Ben benieuwd of ze nog iets gaan doen.

Laat even weten al er een oplossing is.

En het ‘mooie’ is: Simyo wilde dat ik alle 5 mn iphones tegelijk op zou sturen (want het gaat hier om 5 abonnementen) maar dat heb ik niet gedaan, ik heb er maar 1 tje opgestuurd. En toen mailde ik ze al:

Ik heb inmiddels 1 toestel opgestuurd, telefonisch was me toegezegd dat dezelfde dag een nieuw toestel opgestuurd zou worden maar voorlopig gebeurd er niks. Toestel ligt er nu al 2 dagen.
En jouw collega zei ook dat ik gewoon een nieuw toestel zou krijgen.
Ik ga natuurlijk geen toestel opsturen zodat jullie dat een week kunnen laten liggen en gewoon weer terugsturen voor de schone schijn.

En dat is nu dus precies wat er gebeurd is, en ondertussen zitten ze zich kapot te lachen denk ik om dit spelletje.

Ik hoop dat ze er bij jou in ieder geval anders mee om zullen gaan.

En weer is er geen zicht op wanneer de omruiling gaat plaatsvinden. Ondanks de toezeggingen van vorige week dat ik zou horen hoe het met de reparatie staat naar een maand weer niets ontvangen.

• Geduld
  • Excuus 
  • Wachten
  • Geen antwoord vanuit Reconext 

Het blijft allemaal hetzelfde en Simyo doet wederom niets voor de klant.

Reageer