Ik heb vorig jaar de maandbundel geactiveerd. Die was toen 200mb voor 10,-. Ik zie dat jullie nu dagbundels hebben, maandbundel van 100mb voor 4,-en een maandbundelXL van 250mb voor 7,- De prijzen hiervan zijn lager dan ik betaal. Wordt dit niet automatisch aangepast wanneer je bundel is afgelopen naar het huidige tarief????? Zie dat al in december actief is. Terwijl er nog steeds elke maand op de 25e een maandbundel van 10,- wordt afgehaald van mijn tegoed. Ik zie nergens hoe ik mijn maandbundel zelf kan aanpassen. Zie alleen dat ik internet uit kan zetten en weer aan.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Miranda22,
Jij verlengt je maandbundel dus automatisch, begrijp ik uit je verhaal. Dat is dan inderdaad steeds dezelfde bundel waar je ooit voor gekozen hebt, die je dan verlengd. Om dat te wijzigen zet je het automatisch verlengen van de internetbundel uit, waar je het hebt aangezet. Dan loopt deze bundel af, en kun je 1 van de nieuwe bundels kiezen.
wij mogen niet zomaar je tarief wijzigen, of een bundel voor je aanzetten. Dus vandaar dat je dat zelf dient te wijzigen. Waren de tarieven bijvoorbeeld omhoog gegaan, dan had jij nog die bundel waar je destijds mee akkoord bent gegaan.
Laat je even weten of het lukt om het automatisch verlengen van de bundel uit te zetten?
Groetjes,
Charlene
Jij verlengt je maandbundel dus automatisch, begrijp ik uit je verhaal. Dat is dan inderdaad steeds dezelfde bundel waar je ooit voor gekozen hebt, die je dan verlengd. Om dat te wijzigen zet je het automatisch verlengen van de internetbundel uit, waar je het hebt aangezet. Dan loopt deze bundel af, en kun je 1 van de nieuwe bundels kiezen.
wij mogen niet zomaar je tarief wijzigen, of een bundel voor je aanzetten. Dus vandaar dat je dat zelf dient te wijzigen. Waren de tarieven bijvoorbeeld omhoog gegaan, dan had jij nog die bundel waar je destijds mee akkoord bent gegaan.
Laat je even weten of het lukt om het automatisch verlengen van de bundel uit te zetten?
Groetjes,
Charlene
Hoi! Bedankt voor je bericht. Maar ik kan nergens vinden waar ik het uit kan zetten......
Hoi Miranda22,
Dan laat ik de IT afdeling daar even naar kijken.
Ik houd je op de hoogte :)
Groetjes, Charlene
Is er al iets bekend?
Hoi Miranda22,
Ik ga het morgen voor je checken bij Charlene, we komen hier morgen bij je op terug!
Ik ga het morgen voor je checken bij Charlene, we komen hier morgen bij je op terug!
Hoi Miranda22,
Onze IT afdeling heeft het automatisch verlengen van je bundel voor je uitgezet. Oftewel je huidige internetbundel loopt t/m 24-3, daarna wordt 'ie niet automatisch verlengd, maar kan je zelf voor één van de nieuwe bundels kiezen 🙂
Onze IT afdeling heeft het automatisch verlengen van je bundel voor je uitgezet. Oftewel je huidige internetbundel loopt t/m 24-3, daarna wordt 'ie niet automatisch verlengd, maar kan je zelf voor één van de nieuwe bundels kiezen 🙂
Hoi Miranda22,
Onze IT afdeling heeft het automatisch verlengen van je bundel voor je uitgezet. Oftewel je huidige internetbundel loopt t/m 24-3, daarna wordt 'ie niet automatisch verlengd, maar kan je zelf voor één van de nieuwe bundels kiezen :)
Hey Super!
Bedankt! Ik hou het in de gaten en kies dan een nieuwe bundel 🙂
Hoi Miranda22,
Helemaal top! Zou je willen laten weten of dat is gelukt?
Helemaal top! Zou je willen laten weten of dat is gelukt?
Het is gelukt hoor!
Ok, fijn dat je het laat weten :)
Mocht je weer een vraag hebben, dan weet je ons te vinden nu.
Groetjes, Charlene
Mocht je weer een vraag hebben, dan weet je ons te vinden nu.
Groetjes, Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.