Krijg ik vanmorgen mail en nog maar eens gebeld naar helpdesk te horen dat de bug in mijn simyo niet op te lossen is voorlopig ,dus kan ik mijn internetbundel niet verlengen en heb ik over 2 dagen geen internet meer .
Toppunt is, krijg ik zonet een mail van simyo dat er nieuwe internetbundels zijn voor de prepaid en dat je ze kan activeren in mijn simyo!!
Hier baal ik dus echt van!!!
Bladzijde 1 / 1
Toppunt is, krijg ik zonet een mail van simyo dat er nieuwe internetbundels zijn voor de prepaid en dat je ze kan activeren in mijn simyo!!
Hier baal ik dus echt van!!!
Hoi Paultje,
Heel vervelend, dat jij met technische problemen te maken had. Ik heb begrepen dat we je daarvoor hebben gecompenseerd. En ik zie ook in het systeem dat je inmiddels toch een nieuwe maandbundel hebt kunnen aanklikken. Natuurlijk mag je je frustratie hier kwijt, want het is ongelooflijk lastig als de techniek niet meewerkt. Ik hoop dat je je er inmiddels wat beter over voelt.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.