Krijg zojuist een mail van Simyo dat ik internetverbruik heb zonder dat ik internet in mijn bundel heb......ga ik naar mijnsimyo en staat daar internet geactiveerd en ik ben er van overtuigd dat ik dit niet geactiveerd heb. Ga ik vervolgens naar mijn 2de nummer en daar vind ik hetzelfde probleem terwijl ik al 2 jaar klant ben heb ik dit nog nooit meegemaakt......is dit ook bij jullie gebeurt' Hoe kan dat zo maar?
Bladzijde 1 / 1
Hoi zoefdehaas,
Welkom op het forum :)
Ik zie het ook... Ik zie ook waardoor het is gebeurd. Het heeft met de verlenging van je jaarcontract te maken. Door die verandering is de optie ineens aan gegaan. Dat is NIET de bedoeling, hoor. Het is goed dat je dit meldt, zo kunnen we bekijken hoe het komt, en het bij anderen voorkomen.
Heel fijn dat je de optie zelf al hebt uitgezet. Ik ga je internetverbruik, wat natuurlijk onterecht heeft plaatsgevonden, meteen vergoeden op beide aansluitingen.
Sorry voor de schrik!
Groetjes, Charlene
Welkom op het forum :)
Ik zie het ook... Ik zie ook waardoor het is gebeurd. Het heeft met de verlenging van je jaarcontract te maken. Door die verandering is de optie ineens aan gegaan. Dat is NIET de bedoeling, hoor. Het is goed dat je dit meldt, zo kunnen we bekijken hoe het komt, en het bij anderen voorkomen.
Heel fijn dat je de optie zelf al hebt uitgezet. Ik ga je internetverbruik, wat natuurlijk onterecht heeft plaatsgevonden, meteen vergoeden op beide aansluitingen.
Sorry voor de schrik!
Groetjes, Charlene
Op je tweede aansluiting gelukkig nog geen kosten, zie ik 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.