Goedenavond,
Net als blijkbaar veel anderen hier op het forum heb ik een probleem met plotseling hoogverbruik van data.
Vandaag heb ik opeens meerdere berichten gekregen dat mijn bundels op zijn en er extreem veel data is verbruikt waardoor mijn sim kaart is geblokkeerd. Volgens de app heb ik in kleine 20 minuten meer dan 2000 mbs verbruikt. Lijkt me nogal vreemd aangezien ik rond dat tijdstip enkel een paar WhatsApp berichten heb verstuurd, wat dingen in mijn agenda heb gewijzigd en enkele dingen heb gegoogeld. Geen bijzondere dingen.
Vervolgens heb ik een rekening gekregen van meer dan 300 euro die ik direct moest betalen om mijn sim kaart te deblokkeren. Ik ben al bijna 10 jaar klant bij Simyo en heb dit nog nooit gehad. Sterker nog, ik ga nauwelijks überhaupt door mijn bundels heen dus ik vraag me af hoe ik nu niet alleen door mijn bundel heen kon gaan maar ook nog meer dan 300 euro bij moet betalen.
Ter vergelijking: gisteren deed ik ongeveer hetzelfde en verbruikte ik slechts een paar procent van wat ik vandaag zogenaamd heb verbruikt. Heel vreemd allemaal.
Op het forum las ik meerdere berichten van mensen met exact hetzelfde probleem. Graag wil ik hier een snelle oplossing voor aangezien ik totaal niet begrijp wat hier gebeurt.
Graag zo snel mogelijk reactie.