Beste heer/mevrouw,
Al 11 jaar ben ik trouw aan Simyo en betaal altijd heel netjes op tijd mijn rekeningen. Ik ben tot zoverre altijd blij geweest met jullie service.
Vandaag ben ik overvallen met het feit dat ik terug gereisd ben met mijn zoontje van 4 vanuit Zeeland en dat mijn telefoon op de achterbank in een tas heeft gezeten.
Tijdens de reis is er iets gebeurt waardoor ik voor ruim €250,00 buiten mijn bundel ben gegaan. Ik ben bang dat mijn zoontje van 4 iets heeft aangedrukt (voor of tijdens de reis) en dat de bundel is gaan lopen.
de waarschuwing sms’jes heb ik dan ook niet gezien tot dat wij thuis aan kwamen en ik een appje kreeg van een vriendin dat ze een rare melding kreeg dat ik was afgesloten wegens financiële redenen.
Het leed was al geschied en ik kan het niet meer terug draaien. Ik begrijp echt dat ik een fout heb gemaakt en ben blij dat ik halfweg de reis geblokkeerd ben anders was het nog verder uit de hand gelopen.
Maar ik zou u toch willen vragen of we iets is wat we hieraan kunnen doe . Zoals gezegd is me dit in 11 jaar niet overkomen en vind ik het echt super vervelend.
ik heb ook contact gezocht via de app, maar daar is het heel druk. Ik hoop op uw begrip zoals in het verleden naar meerdere trouwe klanten is gedaan als ik kan lezen.
mocht u nog vragen hebben naar mij toe mag dat uiteraard!!! Al moet ik een hele Bundelmaand erbij betalen snap ik dat! Maar ik hoop echt dat de €250 niet nodig zijn voor ‘niks’.
Ik dank u bij voorbaat voor uw reactie en kijk uit naar uw bericht.
met vriendelijke groet,
Evy